Maltekstrakt? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige indkøbt det produkt der hedder den første grød fra aurion, og et økologisk færdigprodukt der hedder Holle..
Fælles for dem begge er at der i opskriften bagpå står at man kan komme Maltekstrakt i grøden for smagens skyld, ringede så og spurgte min SP som sagde at det var faktisk var rigtig godt at komme i grøden, og MME'en for den sags skyld, og især til gylpebørn da det virkede dæmpede på mavesyren så det ikke så nemt skulle komme retur
FEDT tænkte jeg, for Axl gylper jo konstant, og spurgte så hvor jeg kunne købe det, men det vidste hun ikke, hun købte det i Sverige når de var på familiebesøg..
Nu har jeg så søgt på nettet, og kan finde en masse om hvor godt Maltekstrakt er, men ikke et sted hvor jeg kan købe det..
Håbede på en af jer herinde ved hvor jeg kan skaffe det, for hvis det kan hjælpe på Axls gylperi, ville det jo være guld
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
Jeg ved ikke hvor man kan købe maltekstrakt, men prøv google
Ville blot informere om at man kan få noget som hedder johannesbrødkernemel som man også bruger til gylpebørn
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
det har en lidt sød smag.
Der er maltekstrakt i Bio-Strath af hensyn til smagen, husker jeg nemlig.
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Må kigge i bageafdelingen, eller måske på apoteket?
Når jeg googler kommer det frem som artikler på netsundhedsplejersken og netdoktor, så måske de har det påapoteket...
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Så skal det da være Irma og i den stil - de mere exklusive.
Ellers vil jeg anbefale jer at gå til jeres lokale bager, og høre om det ikek er noget de har.
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
http://www.maltbazaren.dk/shop/maltekstrakt-227s.html
Maltekstrakt?