{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.967 visninger | Oprettet:

Fødevare med i kuffert til spanien ???? {{forumTopicSubject}}

Oki fødevarestyrelsen har en ventetid på 100 år - så nu prøver jeg denne vej istedet smiley

Jeg kan læse mig frem på deres side at man må have babymad - pulver med i kufferten på 2kg pr pers. er det så 2kg for mig - 2 for manden og 2 for hver af tøserne ??? Ja ikk..

Men hvad med rugbrød osv ???

Drømme lejligheden i Marbella
Skal du rejse til Spanien, men står du uden feriebolig? Så kan du følge linket, hvorigennem du kan se en dejlig ferielejlighed i Marbella. Se mere her
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødevare med i kuffert til spanien ????
  • #1   18. apr 2012 Altså hvis det er rigtigt, må man ikke tage mad med ind i et andet land, MEN!

Nu skal vi til tyrkiet for 4. år i træk og alle årende inklusiv iår, har vi haft rugbrød, makral, tun, osv med. Vi har også før haft hakket oksekød, hamburryg osv med til aftensmad. (frosset ned det hele, pånær dåserne og det er stadig frossent når vi når frem)

• #2   18. apr 2012 Ja jeg tænkte bare på rugbrød - da jeg ikk er sikker på de har det dernede og slet ikk det "mærke" tøserne kun gider at æde *G* Så for at være sikker ville jeg jo gerne have det med - da vi selv kan lave mad i vores hotellejlighed smiley

Så dåse mad kan jeg jo os tage med istedet for at bruge penge på det dernede og så er man sikker på at have noget som tøserne gider smiley

• #3   18. apr 2012 Jo nu har jeg ikk tænkt mig at slæbe det helt vilde med - men at man lige har med så man er sikker at have noget gør jo ikk det store smiley og vil da være ked af at ikk kunne dem rugbrød i 1½ uge fordi jeg ikk tog det med hjemmefra smiley

• #4   18. apr 2012 Haha.. Dine børn spiser vel ikke 8 kg pulver grød på så kort tid?

Jeg havde pulvergrød, havregryn, rugbrød og dåse leverpostej med til Viktor da vi var på ferie smiley altså og først gang vi var afsted havde jeg meget mere forskelligt med..

• #5   18. apr 2012 Vi har også kun så meget med, da vi skal være afsted i 3 uger, og jeg kan ikke undværre rugbrød i 3 uger ;o) Og kød og sådan noget har vi med da jeg virkelig ikke gider gå ud og spise aftensmad hver aften i 3 uger smiley

• #6   18. apr 2012 Nej det gør de ikk.. Men det er det de mener at babymad er 2kg pr pers.. så det er jo 8kg for 4 pers.. men er det os rugbrød osv de mener med babymad ???

• #7   18. apr 2012 Nej vi skal heller ikk æde ude hver dag - det er sku for dyrt smiley men vi skal spise hos svigermor de første 3 aftner - så skal vi os spise der til deres bryllup.. så er der en uge tilbage smiley men vi skal nok spise hos svigermor og svigerfar nogle af de andre gange os.

Så vil vi nok spise ude 1 eller 2 gange - og så resten laver vi selv på hotelet - vi har jo køkken. så kan man ligeså godt spare pengene på den måde og bar handle ind til at lave mad selv. det skal vi os med morgenmad og frokost...

• #8   18. apr 2012 Jeg ved ikke om rugbrød og dåse mad går ind under babymad, men hvis det var mig ville eg tage det med der var brug for også egentlig være ligeglad med om det var 6 kg eller 10 kg...

Kommentér på:
Fødevare med i kuffert til spanien ????

Annonce