{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør til køkkenvask 1.400 kr.
  • Sat tv ophæng op 500 kr.
  • Opsætning af lamper 987 kr.
  • Bosh Washing Machine Fix 1.000 kr.
  • Opgravning af bambus 2.500 kr.
  • vi har en Brenderup trailer, med en ødelægt stikprop, og den vil vi gerne have repareret, sådan vi kan sætte den i vores trailer stik igen 621 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øllebrød
  • #1   3. nov 2011 Nej, først når hun er 6 mdr., da det indeholder gluten.

• #2   3. nov 2011 Begge mine har fået det tidligt, men lige hvornår kan jeg ski ikke huske..:)

Jeg købte det der i poser man kan få i kvickly osv. det er de helt vilde med! (ikke pulver-babymad)

• #3   3. nov 2011 Først ved 6 mdr. og det er super nemt at lave selv.

• #5   3. nov 2011 Oliver fik det fra han var 6 mdr, da der er gluten og mange fibre i.
    Koger 2 stykker bondebrød uden skorper (de små skiver) de skal være skåret i små stykker. Lad det ligge i blød i ca ½ time, så moser du brødet med et piskeris, samtidig med at det koger op.
    Tilsætter ca ½ tsk øko rørsukker. Jeg kommer også lidt sveskemos i, så glider det nemmere ned. ;o)

• #7   3. nov 2011 okay tak

hvad kan jeg så give hende til aften hun er mega sulten omaften de sidste to aften har hun spist 265 ml på trods af hun får 180ml ved hvert måltid..

• #9   3. nov 2011 Du kan give Beauvais grød for børn på 4 mdr. Den var Oliver helt tosset med...
    Du kan også give kartoffelmos af bagekartofler og gulderødder...
    Bagekartofler indeholder ikke så meget stivelse som alm kartofler, og derfor er de gode at starte med...
    Oliver var 4½ mdr da han fik det første gang, og det var et hit...

• #10   3. nov 2011 Ja til kartofelmos skal der bruges smør... ;o)

• #11   3. nov 2011 Jeg ville nok starte med en form for grød når hun kun får mælk nu...

Og nok starte med at købe en pulver fra div. mærker som der bare skal vand i... Ris, hirse eller majs med noget frugt!

Og når hun så er blevet vant til det og spiser en ordenlig potion hver aften så begynd at introdusere mos som de andre siger om aften og giv så det andet grød om formiddagen eller morgen!:)

Så vare det jo heller ikke længe før hun skal begynde at have lidt brød til frokost..:)
    Men start med grød, så mos, så rugbrød efter 6 måneder og byt morgen grøden ud med ølle eller havre der også!
    Omkring de 8 måneder kan du starte med at give hende lidt kød i mosen til aften, men det skal koges!!!

Og så 12 måneder skal hun begynde at have jeres aftensmad stille og roligt!:)

Kommentér på:
øllebrød

Annonce