{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kakao, saft osv
  • #1   18. mar 2011 de må jo få sødmælk fra de er 6 mdr.

Vil sige at har de rundet de 6 -8 mdr er der vel intet galt i det.

Er barnet syg gælder alle kneb for at få væske i dem.

• #2   18. mar 2011 ja. Det er fordi Tobias er lidt over 5 måneder og kan bestemt ikke lide vand. Hvis han får mælk hver gang han bare er tørstig, så bliver han alt for stor,
    han vejer allerede 10.2 ca....

saftevand har vi prøvet at give ham en tår af, og det var han helt vild med. Men vil ikke give ham det hvis han ikke må få det nu

• #3   18. mar 2011 han får heller ikke kakao.. ikke til hverdag. så tager han jo bare endnu mere på, men ville bare gerne vide det.

hmm, så det vil sige jeg egentlig godt må give ham saftevand i kop nu ??

• #4   18. mar 2011 personligt synes jeg ikke børn skal have noget med sukker før efter de er fyndt et år, Oliver var heller ikke vild med vand, i starten blandet vi mme meget meget tyndt for til sidst at undlade mme i vandet, du kan også prøve at varme vandet en smule (bare så det er lunkent) da De små jo ikke er vandt til kolde drikke, det hjalp her =)

• #5   18. mar 2011
    Altså man skal for så vidt muligt undgå søde drikke, (er jeg blevet fortalt) smiley Min datter er snart 7 måneder, og får kun vand, MME i kop, og sødmælk, fordi vi ikke vil have at hun skal have for meget unødvendigt sukker og sødestoffer, og det er der jo i saftevand, kakao og juice smiley Men jo ældre de er, jo bedre er det jo, og det vigtigst er jo at de får noget væske indenbords smiley

Men mælk feder vel ikke mere end f.eks. saft og kakao? Så jeg ville nok vente til han i hvert fald var 6 måneder, smiley

• #7   18. mar 2011 okay, jeg har bare prøvet i 2 måneder nu.. Og han bliver stadig tosset når det "bare" er vand

• #8   18. mar 2011 Saft feder, og det samme gør kakao.

Vi giver kun vand af kop herhjemme. Hun får når hun kommer i vuggestue kun vand, da de har 0-sukker tolerance..

Jeg tror også du bare skal fortsætte med vandet, det skal nok komme.

/Carina

• #9   18. mar 2011 Camilla mor til en skøn prinsesse:
    I 5 måneders alderen må de gerne få vand når de er tørstige. Jeg fik af vide af min SP jeg helst skulle undgå for meget af det mælk, for han tager vildt meget på af det.

FruStolpe: Jeg prøver og prøver. Jeg ammer om natten fordi han stadig vågner flere gange om natten og vil have mad, men er begyndt at prøve og give ham vand, men dette nægter han også.

• #10   18. mar 2011 tænker også på om du kan give ham the? enten kold eller varm.

Men det behøver heller ikke være saft med vand, men vand med få dråber saft i.

Skal det være kakao er det vel bedre det er skummeltmælks købe kakao, end det man selv laver hjemme med mælk og pulver?

Frederic har aldrig villet have mme, så han fik enten vand - sødmælk eller the.

Sødmælk må gerne skiftes ud til letmælk når de runder 1 år (?)

Vi kører dog stadig med sødmælk herhjemme, da han har brug for de fedtstoffer der i sødmælk - han er 2½. Hvis han ville have købe kakao hvor vi putter fløde i, så fik han det. Men det skal fortyndes med mælk.

• #11   18. mar 2011 ts...
    Har du prøvet at give et solidt måltid mad inden han skal i seng? så han har noget at sove på?

• #12   18. mar 2011 camilla...

Han er lidt over 5 mdr - altså tæt på de 6 mdr...

Der er da også forlældre der begynder på grød inden de 4 mdr...

• #13   18. mar 2011 det er jo op til ts...

• #16   18. mar 2011 Uha, Ea ville heller ikk have det ..
    KEEP FIGHTING!
    Du må ikk give op ..

Hvor der er vilje er der vej (:

• #17   18. mar 2011 super. Er glad for alle jeres svar.

Linda b; Jeg har prøvet at give ham en god gang mad inden sengetid, men problemet er han har ligget syg med mellemøre betændelse 2 gange og rs virus. Så han har væske i ørerne og vi kunne først komme til ørelæge på mandag. Det skulle vidst være det der gør han ikke sover om natten

• #18   18. mar 2011 nå helt okay...

troed bare han vågned pga sult om natten...

• #19   18. mar 2011 ja, han vil også have mad. Han vil ikke sove før han har fået noget smiley

Kommentér på:
kakao, saft osv

Annonce