Gylp/Kast op {{forumTopicSubject}}
Ja, vi er så småt gået i gang med kartoffelmos, med kogevandet, og en lille klat smør..
Min lille mand lader ikke til at han er helt klar til det i mine øjne... Han har gylpet/kastet op, helt vildt om aftenen efter han har fået det
Er det normalt, eller skal vi udskyde det med fastere føde lidt endnu??
Han får Majsgrød med mme, sveskemos og frugtmos, det klarer hans mave såå fint, og han elsker det..
Men med kartoffel/gulerods/broccoli mos spytter han ud, selvom det efterhånden er en uge han har fået det...
jeg synes det er synd for ham, da han lader til ikk at være klar?
Nogen råd ville være hjælpsomt...
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 374
det samme med havegrød.
jan 2011
Hvad gør du så når han gør sådan?
maj 2010
men vil self blive ved med at prøve på at få ham til og spise det ved og bare han smager lidt af det og bagefter risgrød.
han kan heller ikke lide hjemmelavet grød der siger han sådan nogen bræk lyder..
maj 2010
jan 2011
Det problem har jeg med Theo og hans Majsgrød li pt, han spytter det ud, og så gav jeg ham ren frugtmos, som han bare eeelsker, men nu når han skal ha grød, gider han bare slet ikke.. Det er blevet et problem nu, så jeg kæmper med at ha ikk skal ha ren frugtmos nu, og kun grød
Carina:
Ja, jeg har det os sådan, at det er såå træls at stå og lave mad, når man næsten på forhånd ved, at de ik gider spise det
maj 2010
jan 2011
Det har jeg altid gjort, med frugtmos og sveskemos, da Theo har tendens til hård mave... Men nu duer det bar ikke mere, kun ren frugtmos
maj 2010
Gylp/Kast op