{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Honning?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er total forvirret ang honning.
har læst på nettet at babyer ikke må få honning fordi det kan give bakteriesporer og give en maveinfektion.

Da jeg var mindre fik vi altid honning på sutten hvis vi var syge. og jeg har overhovedet ikke taget skade :s

er sådan lidt splittet - tør jeg at give min søn en smule honning når han hoster så meget. overveje at lave kamille til ham med honning i.

der er jo snart ikke mere man må give sit barn.
man må heller ikke ryge mens man er gravid - men mange gør det alligevel.
man må heller ikke tage sol - men mange gør det også alligevel.
og der er jo heller ikke sket dem noget.

hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honning??
  • #1   10. nov 2010 Min ærlige mening er, at når man ved der er en risiko for maveinfektin ved honning som småbørn har svært ved at bekæmpe. Hvorfor så tage chanchen?

• #2   10. nov 2010 det fra rådes meget kraftigt at give børn under et år honning da der kan være bakterier i der kan gøre dem meget syge...

og det hjælper ikke at koge honningen først da bakterierne at modstandsdygtige over for kogning i flere timer...

personligt ville jeg aldrig risikere at mit barn blev sygt pga honning, da jeg mener at lidt sukkervand eller alm vand virker lige så godt

Kommentér på:
Honning??

Annonce