{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

for tidligt med grød {{forumTopicSubject}}

Frederik er nu 4½mdr. om aften er han virkelig meget sulten fra 17 til 20 syntes jeg spiser hele tiden og jeg har svært ved af følge med syntes jeg, han bliver ked af det hver aften fordi mælken ikke kommer hurtig nok efter hans mening.
derfor tænkte jeg, jeg ville give ham grød når jeg spiste aftensmad for syntes ikke det fair for ham han skal blive så trist hver aften.

jeg ringede derfor til min sp men hun syntes bestemt ikke jeg skal.
jeg skal bare amme ham til han er 6mdr fuldt ud.

vil jo ikke have min amning går i stå, men det burte den vel heller ikke af jeg skiftede en amning ud med en grød??

hvad syntes i??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for tidligt med grød
  • #1   7. aug 2008 kristoffer var 3 1/2 mdr da jeg små små begyndte med grød for han blev ikke nok mæt af mælken

• #2   7. aug 2008 din amning behøves da ikke gå i stå og syndes du skal gøre hvad føler for ikke altid høre efter hvad sp siger for ikke dem som skal have en sur og trist baby.

hvis det er dit første barn kan jeg godt forstå din tvivl for sådan have jeg det også og har det faktisk i nu selv om kristoffer er min 3.

• #3   7. aug 2008 det er mit første og jeg er alene mor og har kune min mor af hører til råds og det jo snart 22 år siden hun har haft små børn og hun ammede ikke længe så hun kan ikke hjælpe.

jeg havde først tænk vælling på flaske med ham nægter af tage flasken har prøvet mange forskellige men han gider bare ikke.

hvor stille skal man gå frem med grøden??

• #4   7. aug 2008 syntes det er ok at du giver ham grød til aftensmaden, julie startede med grød da hun var 4,5-5 mdr gammel. så hvis du selv føler du har det godt med det så syntes jeg godt du kan.

• #5   7. aug 2008 du kan starte med et par skeer til at starte med og måske prøve at give vælling i en kop

• #6   7. aug 2008 begge mine børn fik grød fra de var 3 mdr. ikke hver dag men ind i mellem en smule..

og den gang du så ikke ammer kan du jo pumpe ud istedet.. og gi ham det i en kop ved siden af grøden..

men ja lyt til dig selv og dit barn, og lad sp rd ligge i baggrunden..

det kan godt være at hun skælder dig ud når hun så høre at du har givet ham grød. men så skal du bare være stærk og sige det er dit barn og du føler ikke at han bliver mæt. og bare fordi det er dit første barn så er det jo ikke ens betydning med at man ikke kan finde ud af det..

jeg ga min sp en ordentlig overhaling og så kom hun kun for at veje og kontrolere frem over.. og sagde intet andet end hvis jeg spurgte hende om noget..

så de skal bare sættes på plads.. de tror nemlig at de ved alt--

det skal jeg s sige at det gør de ikke..
    min anende intet om børneeksm og allergi som mon søn havde..

jeg fik så den samme anden gang og det var ejg glad for fordi så skulle jeg ikke starte forfra..;-)

• #7   7. aug 2008 jamen så prøver jeg af give ham lidt grød til aften. det bliver sjovt af se hvad han siger til det. hehe..

og mange tak for hjælpen alle sammen smiley

• #8   7. aug 2008 så lidt.. hvis det nu er at han ikke gider at spise grød. så prøv med lidt vælling istedet.. jeg anbefaler hirsevælling.. smiley

held og lykke

• #9   7. aug 2008 det er skrevet bag øret. for har kun nok hirsegrød og kartoflemos med guldrødder hjemme. det prøver jeg lige med først. smiley

Kommentér på:
for tidligt med grød

Annonce