for tidligt med grød {{forumTopicSubject}}
Frederik er nu 4½mdr. om aften er han virkelig meget sulten fra 17 til 20 syntes jeg spiser hele tiden og jeg har svært ved af følge med syntes jeg, han bliver ked af det hver aften fordi mælken ikke kommer hurtig nok efter hans mening.
derfor tænkte jeg, jeg ville give ham grød når jeg spiste aftensmad for syntes ikke det fair for ham han skal blive så trist hver aften.
jeg ringede derfor til min sp men hun syntes bestemt ikke jeg skal.
jeg skal bare amme ham til han er 6mdr fuldt ud.
vil jo ikke have min amning går i stå, men det burte den vel heller ikke af jeg skiftede en amning ud med en grød??
hvad syntes i??
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 377 Svar: 1.527
mar 2008
hvis det er dit første barn kan jeg godt forstå din tvivl for sådan have jeg det også og har det faktisk i nu selv om kristoffer er min 3.
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 40 Svar: 132
jeg havde først tænk vælling på flaske med ham nægter af tage flasken har prøvet mange forskellige men han gider bare ikke.
hvor stille skal man gå frem med grøden??
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 33 Svar: 282
mar 2008
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
og den gang du så ikke ammer kan du jo pumpe ud istedet.. og gi ham det i en kop ved siden af grøden..
men ja lyt til dig selv og dit barn, og lad sp rd ligge i baggrunden..
det kan godt være at hun skælder dig ud når hun så høre at du har givet ham grød. men så skal du bare være stærk og sige det er dit barn og du føler ikke at han bliver mæt. og bare fordi det er dit første barn så er det jo ikke ens betydning med at man ikke kan finde ud af det..
jeg ga min sp en ordentlig overhaling og så kom hun kun for at veje og kontrolere frem over.. og sagde intet andet end hvis jeg spurgte hende om noget..
så de skal bare sættes på plads.. de tror nemlig at de ved alt--
det skal jeg s sige at det gør de ikke..
min anende intet om børneeksm og allergi som mon søn havde..
jeg fik så den samme anden gang og det var ejg glad for fordi så skulle jeg ikke starte forfra..;-)
jun 2008
og mange tak for hjælpen alle sammen
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
held og lykke
jun 2008
for tidligt med grød