{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.872 visninger | Oprettet:

Kød/fiske opskrifter efterlyses! {{forumTopicSubject}}

Hej. Vi skal til at begynde på kød og fisk i Emil´s mos, og jeg har søgt på nettet efter opskrifter, men uden det store held.

Hvad har i brugt, det skal ikke være for omfattende, jeg har skam tiden til at lave det, men min plan er jeg laver større portioner og så fryser ned i små mængder som jeg kan tage op. Lige pt. så skal han ikke have det vi får, først på længere sigt. Men gode råd modtages gerne.

Hvad fisk/kød bruger i?
Hvad grøntsager bruger i i mos udover gulerod/squash/blomkål/broccoli/persille?

Håber i kan hjælpe?

/Louise

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kød/fiske opskrifter efterlyses!
  • #1   25. aug 2010 Hejsa.
    Hvis vi ska ha retter med oksekød, koger jeg små kødboller i 10 min, og blender det med hendes grød. De kan også fryses ned. Han må få alt kød og fisk, og jeg koger alt det hun får. Dog blender jeg ikke hendes mad, men skærer det ud i små hapser. Men det kan sagtens blendes. Hun har fået laks, torsk, kylling, oksekød og alm. pølser og er vild med det :o)
    Jeg har også blendet makrel i tomat sammen med grøntsagsblanding og kartofler, og det var et HIT!

Vi bruger for det meste bare Luksus grøntsagsblanding eller frosne rodfrugter, koger det og tilbereder det :o)

• #3   25. aug 2010 Hvornår begynder man at lave hapser af grønsager og kød istedet for at mose det?

Jeg har lige kogt en ordenltig bajle hakket oksekød og svinekød, jeg puttede lidt forskellige krydderi i, rosmarin, paprika, karry ja lidt af alt hvad jeg havde..

Også kom jeg det kogte fars i små plastisk snapseglas også i fryseren..

• #4   25. aug 2010 Hvad gør i ved fisk når i klargør det til maden? Jeg vil hovedsaligt bruge kød/fisk lige nu i hans aftensmad måltid med kartoff.mos og grøntsager. I skriver at i giver dem haps´ere med grøntsager?? Jeg er ikke helt med..

• #7   25. aug 2010 ok, det må jeg prøve.. El´s hvis nogle har flere råd vedr. kød etc.???

Kommentér på:
Kød/fiske opskrifter efterlyses!

Annonce