2.872 visninger
|
Oprettet:
Kød/fiske opskrifter efterlyses! {{forumTopicSubject}}
Hej. Vi skal til at begynde på kød og fisk i Emil´s mos, og jeg har søgt på nettet efter opskrifter, men uden det store held.
Hvad har i brugt, det skal ikke være for omfattende, jeg har skam tiden til at lave det, men min plan er jeg laver større portioner og så fryser ned i små mængder som jeg kan tage op. Lige pt. så skal han ikke have det vi får, først på længere sigt. Men gode råd modtages gerne.
Hvad fisk/kød bruger i?
Hvad grøntsager bruger i i mos udover gulerod/squash/blomkål/broccoli/persille?
Håber i kan hjælpe?
/Louise
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Hvis vi ska ha retter med oksekød, koger jeg små kødboller i 10 min, og blender det med hendes grød. De kan også fryses ned. Han må få alt kød og fisk, og jeg koger alt det hun får. Dog blender jeg ikke hendes mad, men skærer det ud i små hapser. Men det kan sagtens blendes. Hun har fået laks, torsk, kylling, oksekød og alm. pølser og er vild med det :o)
Jeg har også blendet makrel i tomat sammen med grøntsagsblanding og kartofler, og det var et HIT!
Vi bruger for det meste bare Luksus grøntsagsblanding eller frosne rodfrugter, koger det og tilbereder det :o)
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Jeg har lige kogt en ordenltig bajle hakket oksekød og svinekød, jeg puttede lidt forskellige krydderi i, rosmarin, paprika, karry ja lidt af alt hvad jeg havde..
Også kom jeg det kogte fars i små plastisk snapseglas også i fryseren..
apr 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 27
apr 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 27
Kød/fiske opskrifter efterlyses!