grød 6 mdr :/ han vil ikke! {{forumTopicSubject}}
Åhh det er så frustrerende at Jonathan bare ikke vil ha grød.
Jeg forsøger hver eneste dag 3-4 gange daglig at give ham grød. Han skriger eller græder ikke, men han vender bare hovedet og holder munden lukket.
det er en SJÆLDENHED at han spiser det.
Jeg tilbyder ham også min mad men det er kun interessant i de 3 første smagsprøver.
Jeg ved ikke om jeg tør begyndte på at give ham brød også måske lidt leverpostej.
Han har elsket sin mormors smoothie og nogle smoothies jeg har købt i kvickly. men det er slut nu
Det mad jeg har tilbudt ham er: kartofler, havregrød (købt), risgrød med pære og banan (købt) Frugtgrød (købt) smoothie både hjemmelavet og købt.
Hvad fanden gør jeg lige Det er virkelig frustrerende, er virkelig kommet til et punkt hvor jeg føler at han ender med at blive kræsen og komme af med sutteflasken om et år eller sådan noget
kæft jeg føler mig som en dårlig mor!
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Blendet/kogte gullerødder var også et hit.
Men det skal nok komme.
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Der står en del om det her.
http://www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-1814829.htm
Det kan være det er noget for jer
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Hvad er det man præcist skal gøre?
sep 2009
Jonathan har jo 4 tænder, så ja det kan være at Jonathan mener at grød er for "pattebørn" og vil i stedet prøve noget at tygge i.
Jeg gav ham lidt kød her til aften og æblebåde at tygge i, det var et hit. Må også hellere se at få skaffet en voksdug til gulvet. det bare trægulv kan nok ikke holde til fedtpletter
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
De små maver har ikke så godt af kerner
Det er da træls at han er sådan en kræsenpind .. hehe
sep 2009
Jaa jeg sukker faktisk hver gang jeg skal give ham grød, synes slet ikke det er nogen fornøjelse som jeg troede det ville blive.
Og jeg kan blive endnu mere irritereret over at man kommer hjem og vil give ham grød også er Jonathan slet ikke til at styre han ÅD simpelthen i store strømme. Der blev jeg godt nok tøsesur
Hehe jeg HAR været ret kræsen, men det var fordi jeg var forkælet af min far
sep 2009
grød 6 mdr :/ han vil ikke!