{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Får han nok? Amning til natten-12 uger {{forumTopicSubject}}

Hej derude..

Jeg er simpelthen så meget i tvivl, har prøvet at ringe til min SP men hun tager ikke sin telefon, om Viktor bliver mæt inden han skal i seng.. Han har det sidste lange stykke tid spist utrolig meget om aftenen, virkelig så mine bryster er helt falde og kan på ingen måde når at bliver fyldt op inden han spiser igen og det er ikke fordi han øger mælkeproduktionen da det snart har stået på i 1½ mdr og der er intet om dagen..

Han spiser ca. hver time fra kl 20 om aftenen, han kommer i seng f.eks. igår kl 22.30 efter han havde spist og da vi så gik i seng kl 23 var han klar til at spise et kvarter efter, så igen kl 01.00 og 03.00 også igen kl 06.00 - har snakket for noget tid siden med min sp om at han spiste så meget om aftenen fordi han ladet op til natten så han ikke behøver at spise så meget der, men fik aldrig sagt til hende at det gør han jo ikke, for drengen spiser mere end han sover..

Og det er lige som om at han ikke kan sove før kl 22-23 fordi han ikke er færdig med at spise selvom han er helt færdig i motoren omkring kl 19?

Så derfor overvejer jeg kraftigt at give ham en nat flaske med mme inden han skal i seng og selvfølgelig efter han har suttet ved mig for at se om det måske hjælper ham til at han ikke går sulten iseng og kan sove lidt flere sammenhængene timer..

Om dagen sover han snildt 4 timer i vognen og kan vente med at spise mellem 4-5½ time mellem måltiderne..

Hvad sys i om den ide og tror i han får nok mælk om aftenen?

Kan jeg ringe til de der sp som har dagvagter og hører om mit problem selvom de ikke kender viktor som vores egen Sp gør?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Får han nok? Amning til natten-12 uger
Kommentér på:
Får han nok? Amning til natten-12 uger

Annonce