1.053 visninger
|
Oprettet:
Grød 4. mdr. {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Nu er min datter blevet 4 mdr. og vi overvejer nu at begynde med grød til hende..
Men min datter døjer rigtig meget med hård mave, og luft i maven.. Selv når hun får luft i maven, skriger hun simpelthen så meget - som om hun ikke kan komme af med det..
Mit spørgsmål er nu om der er andre der har erfaring med hvad der er godt at give en sådan en situation..? Må indrømme at jeg er meget nervøs for at begynde på det, da jeg er bange for at hun skal få rigtig rigtig ondt i maven..
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jeg ville nok vente med grød til der var styr på maven, eller ihvertfald kontakte sp og hører ad
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
Hvis ikke der ville jeg helt sikkert vente til maven har det bedre
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 15
Hun får dagligt lactulose, selvfølgelig efter henvisning fra læge og sp..
Sp snakkede bare om at grød evt. kunne hjælpe på forstoppelsen, så hun fik noget andet i maven end MME..
jul 2008
hvis hun trives og vokser som hun skal er der ingen grund til ikke at vente en måneds tid eller to og da slet ikke hvis du har det skidt med at starte grød
nu har jeg godt nok ammet men min ældste fik ikke grød før han var 6 mdr
og de to små sprang det over og gik direkte til rugbrød da de var hhv 7 og 8 mdr
jul 2008
jan 2010
Vi har prøvet at trappe ud af det, desværre uden held.. Problemet er desværre at det nærmest skal være vand for at hun kan komme af med det.. Vi har været ved børnelæge, efter henvisning fra lægen da han ikke kunne gøre mere, men de målte og vejede hende, og sagde så at hun trives fint.. Nok bare mig der ikke kan forstå at hun skal nærmest tynd mave for hun kan komme af med afføringen..
Men evt. også at den bedste løsning for os er at vente, så det ikke bliver en dårlig oplevelse, der skaber flere problemer end glæder..
jul 2008
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
jan 2010
Janni N: Hvor gammel er din søn..?
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
jan 2010
Hr. og Fru Mogensbæk: Får han meget luft i maven af det..? Har nemlig hørt at det kan de få meget luft af...
Grød 4. mdr.