Opvarmning af modermælk ???? {{forumTopicSubject}}
Hej. Min kære kæreste har inviteret mig i Biffen på søndag, desværre er der ikk lige BabyBif .. - Men Caroline skal så passes .. (( PANIK ))
Jeg vil malke 1-2 måltider ud til hende som jeg stiller i køleskabét, de skal jo så varmes ..
Er det korekt når jeg tænker man koger noget vand i elkogeren, hælder vandét i en skål og stiller flasken i til mælken har rigtige tempratur !??
Har lige et ekstra spørgsmål, læste et sted at mælk man frøs ned skulle køles i køleskab, inden det kom i fryser,.. Jeg har bare stilt det direkte i fryser ... ! - Skal jeg smide det ud !? Eller går det !?
Håber der er nogle derude med svar ..
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 236
Jeg ville ærlig talt bare købe en brik i et supermarkede, har jeg gjort da Olive rblev ammet, og han fik ingen mave problemer.. Det med direkte i fryseren ved jeg ikke, synes ikke om at skulle malke ud :o)
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 54
*Nu mor til lækre Magnus* :
Mange tak for dit svar ..
Vi har desværre ikk mikroovn på .. Hehe, så det er ikke engang en mulighed ..
Okay, dvs hvis jeg malker ud om morgen fx, stiller det i køleskabet = Mælk A , Så malker jeg igen om Aften, stiller i køleskab = Mælk B .. Når begge mælk er afkølet, kan jeg hælde mælk A og B sammen !?
maj 2009
Men lækkert brikker er en mulighed .. ( Har 2 stående herhjemme .. You know, hvis nu .. Hehe )
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
maj 2009
Ej hun klare nok lige de timer .. Hehe .. Meeeen ..
maj 2009
Opvarmning af modermælk ????