{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Opvarmning af modermælk ???? {{forumTopicSubject}}

Hej. Min kære kæreste har inviteret mig i Biffen på søndag, desværre er der ikk lige BabyBif .. - Men Caroline skal så passes .. smiley (( PANIK )) smiley

Jeg vil malke 1-2 måltider ud til hende som jeg stiller i køleskabét, de skal jo så varmes ..
Er det korekt når jeg tænker man koger noget vand i elkogeren, hælder vandét i en skål og stiller flasken i til mælken har rigtige tempratur !??

Har lige et ekstra spørgsmål, læste et sted at mælk man frøs ned skulle køles i køleskab, inden det kom i fryser,.. Jeg har bare stilt det direkte i fryser ... ! - Skal jeg smide det ud !? Eller går det !?

Håber der er nogle derude med svar .. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opvarmning af modermælk ????
  • #1   9. feb 2010 Du kan sagtens varme det i microovn :o)

Jeg ville ærlig talt bare købe en brik i et supermarkede, har jeg gjort da Olive rblev ammet, og han fik ingen mave problemer.. Det med direkte i fryseren ved jeg ikke, synes ikke om at skulle malke ud :o)

• #2   9. feb 2010 jeg har altid varmet i microovnen uden problemer 100 ml ca 30 sek ;o) og ja jeg ville bruge det du har frosset ned, men huske til en anden gang at køle det ned først. men ja en mulighed var selvfølgeligt også at købe en brik mme, det gjore jeg hvis han skulle passes i lang tid og jeg ikke havde kunnet malke så meget ud som der var brug for, så en sjælden gang imellem fik han en brik ;o) og han er ellers altid blevet passet en del

• #3   9. feb 2010 R´R : Jeg har intet problem med at malke ud .. smiley Så holder mig til modermælk .. Men tak for rådet, det er rart og vide hvis nu man en dag står med håret i postkassen .. smiley

*Nu mor til lækre Magnus* :
    Mange tak for dit svar ..
    Vi har desværre ikk mikroovn på .. Hehe, så det er ikke engang en mulighed .. smiley - Men det er rart og vide, for en dag skal vi jo have det, og en dag er man ude, osv osv .. smiley

Okay, dvs hvis jeg malker ud om morgen fx, stiller det i køleskabet = Mælk A , Så malker jeg igen om Aften, stiller i køleskab = Mælk B .. Når begge mælk er afkølet, kan jeg hælde mælk A og B sammen !?

• #4   9. feb 2010 Ditte : Okay .. Mange tak .. Og såfremt jeg kan malker jeg til hende, det er jo kun et par timer, så malker et måltid ud lørdag og et søndag, så er der to .. Og vi er MAX væk 4 timer .. MAX !!!!!!!!! (( Pyller Pyller ))
    Men lækkert brikker er en mulighed .. ( Har 2 stående herhjemme .. You know, hvis nu .. Hehe )

• #5   9. feb 2010 jeg synes helt klart også det er bedst med mm ;o) og forstår så udemærket godt dit pylren, har det på samme måde selvom han ret mange gange er blevet passet ;o) god tur

• #6   9. feb 2010 Det her er første gang .. Phuuu .. Hun er jo kun fem uger der .. smiley
    Ej hun klare nok lige de timer .. Hehe .. Meeeen ..

• #7   9. feb 2010 Ahaa .. Okay .. Tusinde tak !!!!!!! smiley

Kommentér på:
Opvarmning af modermælk ????

Annonce