mad {{forumTopicSubject}}
ej hvor er det svært, er der nogle der kan give gode råd??? Lukas er nu knap 5 måneder, og siden han blev 4 måneder har han spist grød de sidste 2 uger har han spist grød middag og aften, men jeg føler ikke han er mæt efter en hel potion grød (lavet af 2 dl væske) bagefter får han altid bryst, både fordi jeg ikke føler han er mæt, men osse for at få væske. hvormeget grød må han få, kan jeg lave en større potion til ham?
er det bare fordi der ikke er nok næring i majsmelsgrød?
til natten har han fået vælling hvor han hurtigt drikker 200 ml, men der ved jeg han så er mæt, men han sover ikke længer tid af den grund, som jo ellers var planen, med at give vælling. han vågner min 3-4 gange hver nat og jeg prøver til med sutten hvergang, men drengen vil spise, og jeg ved ikke om det så er derfor han ikke er ret sulten om morgenen. jeg ved ikke om det er til at finde hovde og hale i alt dette jeg har skrevet???
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
celine er 6½ måned nu..
hun har fået forskellinge slags grød siden hun var 4 mdr.
hun blev heller ikke mæt i starten men hvis jeg kom mere væske i maden så blev hun mæt..
da hun blev 6 mdr begyndte hun at få helt det samme mad som os til aftendsmad med noget at drikke i en kop.'
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
Så prøv det
mad