{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Sille M
Sille M
Tilmeldt:
1. jul 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Måske befrugtet {{forumTopicSubject}}

Tog en æggeløsningstest søndag, da jeg ville prøve og se om jeg havde det, fordi jeg havde mens smerter i den ene side.

kunne se på testet af den var positiv, men fik af vide de skulle være lige farvede på hver side.

Vi havde sex om søndagen, mandag blødte jeg noget klart tykt blød men ikke noget der varede længe, det stoppede, men kom igen om aften, og gik væk igen, og har ikke haft noget side, har ikke engang ondt eller noget.

Tænker, om det er fordi ægget er blevet befrugtet ? .. eller hvor læbge går der


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske befrugtet
  • #1   11. sep 2014 Test når din mens er udeblevet - der kender du svaret..

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #2   11. sep 2014 Det tager ca fra din æggeløsning til det sætter sig fast på livmoderhalsen omkring 7 dage, så hvis du har haft æggeløsningen på 14 dag fra menstruations første dag så sætter det sig fast omkring 21 dagen hvis du har en normal cyklus på omkring 28 dage. Blødningen opstår først når det sætter sig fast, men ikke hos alle. Jeg tror ikke at blødningen stammer fra befrugtningen, det kan være at det er rester. men som man siger, alt kan ske. Men Jeg vil ikke give dig falske forhåbninger. Prøv som Madsen mor til Felix skrev at teste når din mens udebliver smiley og held og lykke fremover

  • Sille M
    Sille M Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #3   14. sep 2014 Har regnet frem fra i mandags, da blødningen var der og så 5 dage tilbage, da jeg læste at det tager 5-9 dage til ægget sætter sig fast, og det passer med vi har haft sex de dage. der udover er mine mens ikke kommet endnu, og mit humør svinger rigtig meget

Kommentér på:
Måske befrugtet

Annonce