{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

et spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har prøvet ved symptomer på graviditet, kun at have en brystvorte der er meget øm. Min ene er nemlig meget mere øm end nogensinde før. Men den anden er kun meget lidt.. Er godt 6 dage siden jeg "måske blev befrugtet" så ved heller ikke om det er for tidligt at mærke sådan noget. Syntes bare det er lidt underligt. Er lige så ømt som et blåt mærke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et spørgsmål
  • #1   23. mar 2009 Der gik ikke lang tid fra jeg "blev befrugtet" (som du så pænt udtrykker det) og til jeg begyndte at få ømme bryster.... De behøver ikke begge to være lige ømme... Det er forskelligt fra person til person....

  • #2   23. mar 2009 Mine første graviditets tegn var ømmebrystvorter kunne ikke ligge på maven og når jeg tørede mit hår efter badet og håndlædet rørte ved dem gjorde det ondt.. og det startede nok lidt over en ugen inden jeg tested

  • #3   23. mar 2009 jeg fik osse ømme bryster ufattelig hurtigt..

  • #4   23. mar 2009 Okay, jamen så kan det måske godt være det lykkes den her gang måske smiley
    En anden ting jeg har lagt mærke til siden det lige har været weeked og jeg har slappet af og nu er tilbage på arbejdet.
    Jeg arbejder i en discountbutik og når vi sætter varer på plads så kommer der mange tunge løft. Jeg kunne mærke jeg fik smerter i maven eller ihvertfald en lidt ubehagelig trykken omkring navlen (lige over) når jeg havde løftet en del. Det plejer ikke at ske, plejer fint at løfte uden at mærke noget. Hvor langt henne skal man egentligt være for at man skal passe på med løft. Fx. hvis jeg laver tunge løft kan de så ligger op til en SA? Fordi så skal det måske være jeg skal passe på hvis jeg nu er gravid. Vil så ikke teste før om en 14 dage. Da min cyklus måske er på 30 dage eller mindre.


Kommentér på:
et spørgsmål

Annonce