{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

vi kæmper med og få et barn sammen.. {{forumTopicSubject}}

hey.. er der nogen der har nogen ide til hvad man kan gør..
har et barn fra tidligere forhold..
mig og min forlovede vil så gerne have et barn sammen og gerne inden min dreng bliver alt for stor, så de små også kunne få glæde af hinanden smiley nu har vi kæmpet 2½ mdr.( det er måske ikke meget vil nogen sige) men der sker bare ikke noget..
finde der nogen piller man kan købe i håndkøb som kan gør at man for en større chance for at blive befrugtet? eller er der noget andet man kan gør..

har bedt min fyr om og få en tid ved lægen til og komme ud på sygehuset og få tjekket sin sæd.. er sgu bekymret for om vi overhovedet kan få barn sammen smiley

jeg har aldrig være på p-piller har kun brugt kondom..

min menstruation er også underlig, har den dog engang i mdr, men har så lidt blødning at jeg kan gå med et trusse indlæg for det er ikke rigtig blød der kommer det er det der brunlige noget man har til slut i sin mens.. er der nogen af jer andre der har det sådan..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vi kæmper med og få et barn sammen..
  • #1   29. sep 2010 Først vil jeg lige sige held og lykke med projektet..
    Det er altid en god ting at få tjekket mandens sæd så i ved om alt er som det skal være.. så spilder i ikke tiden.. Alt sker desværre ikke i første forsøg og mange par kæmper flere måneder/år for at blive gravide..
    Man kan desværre også stresse sin krop hvis man tænker for meget på tingene.. smiley I starten da vi prøvede spiste jeg baby-me-now piller som skulle give de vitaminer kroppen har brug for, og senere gik vi hen til spis dig gravid bogen.. Men ja intet af det er jo tegn på at i blir gravide hurtigt.. Held og lykke og håber da der snart er pote hos jer.. smiley


  • #2   29. sep 2010 2½ måned er slet ikke meget smiley Men du kan prøve med ægløsnings test, så ved i hvornår babyen skal laves smiley

  • #3   29. sep 2010 okay ro på tænker jeg også lige.... 2 1/2 måned, det er da ingenting! Læn dig tilbage, nyd din kæreste og barn OG SLAP HELT AF smiley

  • #4   29. sep 2010 rolig nu smiley


    fra jeg smed p-pillerne første gang gik der 3 mdr og her anden gang gik der næsten et år smiley

    så der er tid nok, rom blev jo ikk bygget på en dag smiley


  • #5   29. sep 2010 Og lægerne vil først hjælpe jer når i har prøvet et år.. sådan plejer det at være.

  • #6   29. sep 2010 Men held og lykke til jer:)

  • #7   29. sep 2010 det eneste der er er måske ik at tænke så meget over det.... fra jeg stoppede på p-pillerne gik der næsten 1½ år... så man skal have tålmodighed....

  • #9   30. sep 2010 Sndes måske kæmpet med i 2 mdr, er meget store ord.. Men held og lykke..

  • #10   30. sep 2010 mig og min kæreste har prøvet i et år nu .. så bare slap af og tag en dag ad gangen, du kan købe folsyre i matas, eller gravitamin er os godt ..

  • #11   30. sep 2010 hey

    takker for alle jer der har skrevet.
    jaaa vi er nok lidt desperat.. min fyr bliver 30år her næste mdr.. vi har bare et brandene ønske om og få et barn sammen .. nu har jeg jo også mit barn fra et tidligere forhold.. jan har være der for mig og lukas siden han var 6 mdr.. min søn biologiske far, er skide ligeglad med mig og lukas, men vi har alligevel vores sag kørenede igennem statsamtet for til og starte med ville han ikke skrive faderskabet under trods han udmærket godt viste han var far og nu laver han bare en masse møde medhensyn til samvær men han aflyser pga af druk konstant og gør kun det her for og smadre mig og lukas liv.. det her handler ikke om en far der vil have samvær. men om og få magten over mig..

    det er sikkert også sådan nogen ting der gør at jeg går og stresser mig selv for er så skide bekymret for min søns opvækst med den stodder..

    plus så blev jeg fyret her for så ikke længe siden.. det hele køre bare ned af bakke .. vi var også ved og købe hus men det kan vi da også skyde en hvid pil efter pt..

    men barnet er meget velkommen.. kan ligeså godt gå på barsel.. for pt er der ingen arbejde gør virkelig alt for og få et job men jaa i ved jo selv hvor mange der er arbejdes løse




  • #12   1. okt 2010 Husk din mand ikke må tage et varme bad inden sex, ikke går i for stramme bukser pt, og spis æg, begge 2, slap af og dyrk sex hver anden dag, samt lev nogen lunde sundt...

  • #13   1. okt 2010 Kan kun sige at jo mere desperate i bliver, jo sværre bliver det desværre at undfange.
    Tag det fra en som kender til det. Og som mange af de andre siger så er 2½ mdr ikke længe. Så læn dig tilbage og nyd lagengymnastikken fuldt ud. Jo mere i slapper af, og ikke lader panikken sprede sig, jo lettere bliver det også.


  • #14   2. okt 2010 yes idag lage der er brev fra stats amtet af.. lukas far har ikke svaret på det sidste brev som amtet har sendt til ham så nu er der ingen samvær og frygt for mig dejlig søn pt...

    nu kan jeg slappe lidt mere af og nyde livet..

    kan godt være det hele lyder lidt kaotisk lige pt, men et barn vil vi rigtig gerne have.. det hele køre bare så godt mellem min fyr og min dejlig søn smiley


Kommentér på:
vi kæmper med og få et barn sammen..

Annonce