{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.608 visninger | Oprettet:

hvor meget bløder man efter udskabning {{forumTopicSubject}}

jeg skal jo have fjernet mit lille døde foster imorgen efter en missed abortion - det skal ske ved en udskabning en såkaldt "vac" - vistnok noget a la et sug.....

jeg er 10+6 henne men fosteret et kun 8 uger - har nogen prøvet det ?

hvad kan jeg forvente af blødning efter og hvad med smerter ??

jeg skulle jo gerne kunne tage på en længe planlagt ferie til sardinien på fredag og vil nødig misse det da jeg simpelthen trænger til ro i hjertet efter denne omgang.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget bløder man efter udskabning
  • #1   11. okt 2010 jeg blødte ca 5-6 dage efter som en almindelig lidt kraftigere menstruation.

  • #2   11. okt 2010 jeg er total ked af det - meget meget mere end jeg nogensinde havde regnet med.

    drømte i nat at de ikke havde scannet mig ordentligt så der var et dødt foster og et levende foster...... den her graviditet var så uplanlagt som den på nogen måde kunne være men nu har jeg bare en stor tom plads i mit hjerte og har slet ikke lyst til at få det døde foster væk - det må gerne blive - syg syg tanke - men sådan har jeg det - jeg vil slet ikke af med det.......


  • #3   11. okt 2010 Vil også sige det er som en alm, men kraftig mens..
    Sender en masse tanker til dig og din familie :o(


  • #4   11. okt 2010 jeg blødte rigtig meget og nogen gange kom der simpelthen store klumper blod ud det var rigtig ubehageligt men åbenbart meget normalt.

  • #5   11. okt 2010 åååhh det er så synd for dig. kæmpe kæmpe kram. jeg kan også huske det som det var igår og det gør stadig ondt når jeg tænke på det, så jeg kan godt forstå at du har det sådan.

  • #6   11. okt 2010 det er slet ikke sjovt, specielt ikke det der med at gå rundt med en graviditet man godt ved ikke bliver til noget, tænker på de dage fra man får beskeden til der sker noget ved det... havde en ma for 1 måned siden og ja det gør bare så skide ondt i hjertet, jeg tænker tit, "kunne det så ikke være sket som en sa meget megt tidligt i forløbet" det tror jeg et eller andet sted havde værret lettere, eller hvis man aldrig nåede at finde ud af man var gravid..

  • #7   11. okt 2010 Årh din stakkel ! Har lige været det samme igennem, dog var jeg bare noget længere henne smiley Jeg blødte i 14 dage efter, og så stoppede det, men nu er det så lige begyndt igen smiley Det er ca. en måned siden det skete. Mine fostre havde været døde i en uge inde i maven smiley Det var et hold tvillinger smiley

    Lige efter det var sket, havde jeg bare et stort tomt hul indeni, gik konstant rundt med en klump i halsen, der manglede bare noget smiley Gik en masse ture ude i det blå, en dag gik jeg bla. hen til kirken.... hvorfor ? det ved jeg ikke, det var bare lige som om at jeg havde brug for at skælde ham deroppe i himlen ud, og fortælle ham at det overhovedet ikke var okay det han gjorde ved mig ! Men den aften jeg gjorde det, var det lige som om jeg fik sagt farvel til mine små engle :'/ Et evigt farvel desværre. Jeg har nu lært at den dumme oplevelse altid vil være en del af mit liv, og noget jeg aldrig vil glemme, men noget jeg må lære at leve med da der jo intet kan gøres om.
    Jeg havde det på samme måde, med at der måtte være sket en fejl, de kunne bare ikke være døde, og det gik først op for mig at de var det, nogen dage efter jeg kom hjem fra sygehuset.
    Jeg græd da de lagde mig i narkose, fordi jeg vidste at når jeg vågnede ville dem jeg allerede elskede så højt være væk.

    Jeg fik dog lavet en udskrabning samme dag vi fandt ud af at de var døde.


  • #8   11. okt 2010 Hej Bonnie.

    Kæmpe kram, det er bare ikke sjovt... Jeg fik foretaget en udskrabning i uge 13 da de fandt ud fostret havde været død siden uge 8.

    Jeg blødte en del de to første døgn og derefter var det "bare" en slags menstruation i en 14 dags tid...
    Jeg ville have været i stand til at tage på ferie som du nu skal.
    Bare husk at de fraråder at bade da der jo stadig er lidt åbent derop til...

    Kærlig hilsen.


  • #9   11. okt 2010 PS mht smerter havde jeg ingen, men jeg var øm.

  • #10   11. okt 2010 Hej Bonnie. Er ked af dit tab, var selv det samme igennem 2 juni.
    fra dagen jeg fik udskrabningen og en uge frem blødte jeg, men det var som en mild mens og der var lidt mens smerter. Med hensyn til ferie så tog jeg til tyrkiet 5 dage efter, måtte dog ikke bade før blødningerne var helt stoppet. du skal bare være opmærksom på at du skal kontakte dit rejseforsikrings selskab og have en læge erklæring fra sygehuset. forhvis der sker noget mens du er på ferie (underlivs betændelse, volsom blødninger o.s.v) dækker de kun til lægebehandlinger hvis du har dine papir i orden.

    jeg fik min første rigtige mens 6 uger efter.


Kommentér på:
hvor meget bløder man efter udskabning

Annonce