{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.839 visninger | Oprettet:

Jette N
Jette N
Tilmeldt:
4. feb 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16

Gravid og bløder {{forumTopicSubject}}

Jeg er nu 7+4 henne, og begyndte så at bløde igår, blev virkelig nervøs. Have blødt lidt i trussen, men ikke det vilde, men syns det virkede af meget når jeg gik på toilet.
Ringede til lægen og fik afvide at jeg kunne komme derind, han tjekkede mig, og sagde at han godt kunne se at jeg have blødt, men at efter hvad han kunne se var det ved at holde op igen, og at alt så stille og roligt ud. Skulle bare tage hjem og slappe af, og hvis det blev ved tage ned til min egen læge mandag.
Efterfølgende har der været lidt, begyndte os at bløde lidt mere i går aftes, med lidt mørke røde tråde ligende i... så blev virkelig nervøs, og undre mig over når han sagde at det var ved at stoppe at det blev ved.
Her til morgen er der stadig lidt, men nu er det mere brunligt, og der er ikke kommet noget i trussen siden igår aftes.

Ved ikke hvor jeg vil hen med det her, men er bare helt nede, da vi har kæmpet i 5 år, og nu lykkes det endelig, så er bare så nervøs.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid og bløder
  • #1   11. feb 2012 Ring til vagtlægen og be om at blive scanner, så du ka få ro i sindet

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #4   11. feb 2012 Har snakket med vagtlægen... og de kan intet gøre lige nu siger de...
    så jeg skulle bare vente til på mandag også tage til min egen læge...


  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #7   11. feb 2012 Der kom rødt frisk blod ud igår... men er blevet mere brunligt her idag...

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #8   11. feb 2012 Men nej har nemlig ikke haft ondt... kun de der alm stikkende smerte jeg har haft den sidste uge...

  • #9   11. feb 2012 Der er mange der oplever at de får en lille blødning på det tidspunk de ellers skulle ha haft mens. Håber det er noget ubetydeligt og at din bebs har det godt smiley

    Min veninde styrt blødte hver 4 uge hele graviditeten igennem og hun fik en sund og rask lille pige smiley


  • #11   11. feb 2012 Oplevede det samme da jeg var 8+2 og var til lægen ìg senere til vagtlægen ìg fik ro efter en scanning. Og havde så ogaå blærebetændele så det var vigtigt jeg kom i behandling sagde vagtlægen til mig.

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #14   11. feb 2012 vagtlægen sagde som sagt at jeg skulle kontakte min egen læge mandag... og spurgte efter en scanning... men det skulle jeg snakke med egen læge om fik jeg afvide...

    Så ringer til min egen læge mandag og siger at jeg gerne vil have en akut tid...


  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #16   11. feb 2012 Håber self. det bedste men forventer det væreste...

    syns bare tiden er lang ind til mandag...


  • #17   11. feb 2012 Venter svar på BP an hcg tal efter jeg havde haft brunt udflåd... Ja der er længe til mandag. S

  • #18   11. feb 2012 Jeg fik lov til at blive scannet alle mine gange jeg ringede til vagtlægen med en bldøning, jeg holdte bare på at jeg ikke kunne slappe af så længe jeg ikke vidste om jeg var "købt eller solgt" og det gjorde at de gerne ville scanne mig. Jeg kan kun sige at det er flot hvis du kan vente helt til på mandag for kender præcis de følelser du har da det også er en lang kamp der har givet denne graviditet.
    Jeg har prøvet blødninger i snart alle de tidlige uger af graviditeten så de siger bare til hvis du har spørgsmål men jeg kan desværre kun komme med de kedelige beretninger da jeg endnu ikke har været så heldig at fuldføre en graviditet.

    Det kan være at det er fordi du er lige omkring de 8 uger hvor en almen mens ville have været kommet og det kan være fordi graviditeten er gået til grunde, det er MEGET forskelligt om man bløder meget/lidt, frisk/gammelt, har ondt/ikke ondt osv osv osv, det er endda forskelligt ved hver eneste graviditet, det er jeg levende bevis på desværre.

    Håber du kommer til scanning snarest og alt ser fint ud.


  • #19   11. feb 2012 Så føler med dig- håber på det bedste!

  • #20   11. feb 2012 Bare til Dina: Jeg havde også kun brunt udflåd, men jeg var gravid uden for livmoderen, så det passer ikke med, at man ikke skal tage brunt udflåd alvorligt

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #21   11. feb 2012 De nygifte: altså det med at vente kan jeg næsten ikke... men har jo ikke rigtig andet valg da de ikke vil gøre noget før jeg kan komme ned til egen læge... smiley

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #23   11. feb 2012 Bløder hellere ikke rigtig mere nu... og det idag har været meget minimal i forhold til igår... også har det været brunligt...

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
Kommentér på:
Gravid og bløder

Annonce