{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Bløder igen??? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg lige brug for et råd igen søde piger...
I fredags da jeg skulle i seng opdagede jeg at jeg havde pletblødt lidt i trusserne,... det har jeg jo prøvet en del gange før, men nu har min læge sagt at jeg skal tage det alvorligt og ringe til FG når det sker, men da jeg sad på lolland og kl. var nærmest midnat valgte jeg at se tiden an om der kom mere eller det blev ved det.. og næste morgen var det kun brun/gulligt udflåd.. Siden fredag/lørdag har jeg haft virkelig ondt i højre side af maven, kan slet ikke ligge på højre side uden nærmest at tude og er bare så øm der.. tænker at det er der hvor han har ligget og sparket de sidste 10 dage så det er derfor jeg er øm der, men nu er jeg lidt i tvivl..
Igår aftes inden vi gik i seng blødte jeg så en lille smule igen.. der kommer ligesom sådan en rigtig rød plet, ligesom et kar eller hvad man siger.. slog det dog hen igen, men idag er der stadig lyserødt udflåd i underbukserne.. så blir åbenbart lidt ved med at bløde.. Får samtidig pencilin får både svamp og infektion så det klør også en del, og er lidt øm..

Så ved ikke om jeg skal slå det hen, eller være pyldret og ringe til FG eller lægen.. Hvad ville i gøre???

Lige nu møfler lillemanden utrolig meget rundt derinde, med både hikke og mange bevægelser..
Sorry det blev lidt langt..:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bløder igen???
Kommentér på:
Bløder igen???

Annonce