{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

signe j
signe j
Tilmeldt:
13. jan 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11

bløder stadig.... {{forumTopicSubject}}

jeg fandt ud af at jeg var gravid, men ved endnu ikke hvor langt henne jeg er, da jeg slet ikke havde spekuleret i de baner da jeg døjede med kvalme (troede jeg var ved at blive syg, da jeg jo brugte prævention), men altså: jeg er gravid.

jeg har dog det sidste stykke tid blødt, her gennem weekenden har blødningen taget til, men jeg har ikke ondt.

da jeg opdagede jeg var gravid, var jeg i vilrede og tænkte at det nok var bedst at jeg fik en abort, da min mand og jeg lige er flyttet hver til sidst og jeg i forvejen har 5 skønne unger, men nu hvor jeg tænker at blødnigen kan være tegn på en spontan abort, ønsker jeg alligevel at det ikke forsvinder...

jeg skal til lægen kl. 15 idag, så må se hvad de siger der. jeg har taget graviditetstest hver dag weekenden igennem og de er positive lige med det samme, så ingen venten på svar der, så der er masser af det stof i urinen, som måler om man er gravid eller ej.

igår flyttede jeg rundt på tunge møbler, hvilket medførte yderligere blødning, men stadig havde jeg ikke ondt og det var først bagefter blødningerne havde taget til. hvis det kom imens eller hvis jeg havde fået ondt, så var jeg nok stoppet med flytning af seng, spisebord, skab, reoler osv. som jeg flyttede rundt til andre rum alene.

men nå, tilbage til sagen: er der chance for at det ikke er en truende abort eller en påbegyndt abort? for nu har jeg pludselig ikke lyst til at det er det...

er der ting jeg skal være opmærksom på?

min sidste graviditet var med tvillinger indtil jeg var i 7. måned, hvor min mindste tvillingedatter lod livet gå, mens hendes store tvillingesøster var stor og stærk.
desværre lå hun forkert under fødslen og kom ikke ned i fødekanalen af sig selv, så hun måtte presses ud på almindelige veer, da jeg ingen presseveer fik, tiltrods for at jordemoderen og sygeplejersken biksede og baksede og jeg blev bedt om at gøre ditten og datten. da der efterhånden var gået lang tid fra vandet gik, blev jeg til sidst bedt om at presse alt hvad jeg kunne alligevel... (den værste af mine 5 hidtidige fødsler).

kan jo tænkes der måske er 2 igen, og den ene nu er gået til, siden graviditetstestene stadig er positive... oder was?

håebr på råd, selvom der kun er 1 time og 20 minutter til jeg skal til lægen.... men han kan jo ikke scanne, så bliver nok ikke ret meget klogere af at tage derind.

hilsen signe






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bløder stadig....
  • signe j
    signe j Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #1   18. jan 2011 hvis det ikke er en spontan abort..... hvad kan det så være? (med tanke på at det faktisk er meget blod.... som en kraftig menstruation).



  • signe j
    signe j Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #2   18. jan 2011 ... afsted til lægen nu....

  • #3   18. jan 2011 jeg ville ringe til den fødegang du skal være på og sige du bløder osv.. så vil de tager dig ind til scaning.

  • #5   18. jan 2011 hvad sagde lægen:-)??

  • #6   18. jan 2011 håber lægen har sent din til scanning så du kan finde ud af hvorfor du bløder.

  • signe j
    signe j Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #8   18. jan 2011 ikke en dyt blev jeg klogere idag hos lægen, hverken med hvor langt henne jeg kunne være eller om der er liv endnu eller ej.

    jeg har en tid på OUH til i morgen kl. 11.00, hvor jeg skal scannes, så bliver jeg nok klogere, men sikke underligt det hele er... først tænker man åh, nej jeg er gravid... så er man bare rundt på gulvet og så, når det måske går galt, ja, så vil man alligevel gerne have det....

    men nu må vi se hvad de siger i morgen, jeg er helt rastløs, så hører gerne fra andre med erfaring på lignende...

    hilsen signe


  • #9   18. jan 2011 Puha , det lyder ikke rart Signe... smiley

    Godt du har fået en tid på OUH...

    Men puha , hatten af for dig , 5 børn og måske en 6 på vej .. ALENE ...Puha , det kunne jeg ikke overskue ....



  • signe j
    signe j Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #10   19. jan 2011 Hej Tina.... tak for de pæne ord. Hyggeligt, du også er herinde. Bor du stadig i ringe? Hvis ja, samme sted? Hilsen signe

  • #11   19. jan 2011 Her har jeg snart været inde længe , hehe. smiley

    Ja , jeg bor stadig i Ringe... Dog ikk samme sted nej , men her hvor vi bor nu flytter vi fra igen (det kun en 2 værelses) om ca. 3 uger.... smiley Så flytter vi på landet.. smiley


  • signe j
    signe j Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #12   19. jan 2011 hej igen Tina. flytter I på gård eller hus på landet?

    håber det er noget godt I har fundet...


  • #13   19. jan 2011 Vi flytter i hus , i Espe. smiley ja , det er super godt.. nyrenoveret for 3 år siden og super lækkert. smiley

  • signe j
    signe j Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #14   19. jan 2011 aaargh,,,,, jeg havde set forkert på sedlen lægen gav mig igår, der står 11.30 og ikke 11.00.

    jeg skal hente børn fra skole kl. 12.40, så ringede til OUH, for at høre hvor lang tid sådan en undersøgelse tager.... de sagde så at undersøgelsen ikke tager så lang tid, men at de lige nu har 3 kvarters ventertid og at det så ud til at blive værre i løbet af dagen, så det ville være en god ide at afsætte omkring 2 timer... say what????

    det kan jeg jo ikke, så jeg måtte aflyse tiden.

    ringede så til min læge igen, som oplyser at jeg kan ringe til gynækolog John Dræby i Odense... det gør jeg så, hvor jeg får besked på at jeg ikke kan få en tid uden lægen først har henvist.... SUK! jeg ringer så tilbage til lægen og får så besked på, at lægens telefontid er ovre, så jeg kan ikke komme til at tale med lægen´før igen i morgen i telefontiden....
    i morgen skal min yngste datter på rigshospitalet kl. 9.45, (hun er primær ciliedyskinesi patiient..... lunge patient), så det er jo noget vigtigere.

    Så jeg er fortsat ikke scannet, så aner ikke om der er liv eller ej, ej heller hvor langt henne jeg er, eller ikke er....

    what to do?


Kommentér på:
bløder stadig....

Annonce