{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

at blande sig i andres opdragelse {{forumTopicSubject}}

jeg er dybt uenig i hvordan noget af min familie opdrager deres 3-årige søn.
Jeg blander mig ikke, og siger ikke noget - normalt...
en dag, bad de om at komme ham i bad hos os, vi har boblebad, og det synes han self. er sjovt..
alt gik fint, indtil både mor og far sidder i stuen, hvor jeg så spørger, hvor drengen er, jamen han sidder da og hygger sig alene i badekaret.. De kunne så åbenbart se på min reaktion, at jeg ikke synes det var ok, og bad mig forklare hvad jeg tænkte.. det gjorde jeg så.
De spørger så, om der er andre ting "frøken skolelærer" (jeg er uddannet lærer) skal nå at lærer dem inden de kører.
Jeg siger så pænt at folk opdrager deres børn forskelligt, og at de skal gøre det, som de synes virker for dem...
De har så ringet til min kæreste i dag, det er hans familie, og bedt om en forklaring på hvad jeg har imod deres opdragelse, og han har så sagt nogle ting, som både han og jeg er imod.
Nu har jeg så modtaget en besked på facebook, hvor der står, at jeg ikke skal regne med støtte fra dem på nogen måde, før jeg har givet dem en undskyldning.
Men, jeg sidder sådan lidt, med en følelse af, at jeg faktisk ikke har gjort noget forkert...
Jeg har forsøgt at ringe til dem 3 gange, men de tager den ikke...
hvad synes I jeg skal gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at blande sig i andres opdragelse
  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #1   3. maj 2011 Lad dem være til de bliver voksne???
    Altså for det første.. DU har ik gjort noget forkert, de bedte selv om din mening og hvad du tænkte.. Så er det vel deres problem at du ikke bare sagde hvad de ville høre ikke?