{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

1 besøg ved jordmor... {{forumTopicSubject}}

Har lige været ved jordmor for første gang i dag, syntes det var forfærdeligt, kunne overhovedt ikke lide hende og hun sku blande sig i ALT, syntes virkelig det blev ubehageligt til sidst, kæretsen og jeg var bare enige om at hende kunne vi bare ikke med........ Er det seriøst normalt at en jordmor blander sig i nærmest alt hva man foretager sig?????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 besøg ved jordmor...
  • #2   8. jul 2008 nej ikke normalt tror kommer meget an på personen man har og ens fortid.
    min snakke jeg med om alt da jeg har en belaste fortid samt liv og har næsten intet netværk.


  • #3   8. jul 2008 Jeg var af sted i går til første samtale og hun virkede sød. Det eneste hun "blandede" sig i, var da jeg sagde at jeg bare ville vide hvilket køn det bliver. Fordi de ikke praktisere at fortælle det. HUn gav så råd til hvordan jeg på en pæn måde kunne spørge til det.
    Lod hende bare snakke, for selvf vil jeg spørge pænt om det!


  • #4   8. jul 2008 Hun blandede sig i min kærestes rygning, hun mente han skulle holde op.. øhh han ryger ikke inden for, så kan hun da være ligegald med andet.

    Jeg er arbejdsløs pga nogen skavanker jeg har, dem sprurgte hun så til og forklarede hende var der var galt, selv derefter blev hun ved og køre i det og sagde jeg ikke ku forklsre mere, lægerne kan bare ikke gøre mere færdig slut.. uhhhh måtte lige snerre lidt af hende der........ derefter mente hun at jeg da så ikke kunne klare mit barn, hmm okay jaja tag bare modet fra mig. så skulle hun også lige indskyde om der da ikke var noget de ku sætte mig til.. øhhhhhhhhh hva rager det hende.. ja sorry men det har jeg altså en sagsbehander til.

    Hun talte ikke særlig pænt til min kæreste og mnente at jeg da bare kunne komme alene, men min kæreste vile meget gerne deltage i det hele.... ej hun var bare frygtelig. Kan det passe de skal være sådan???


  • #5   8. jul 2008 er hun en gammel møj ko

  • #6   8. jul 2008 Ja hun er en ældre dame.

  • #7   8. jul 2008 ud med hende ellers får du nogen kedelige 9 mdr

  • #8   8. jul 2008 Skal heller ikke ind til hende mere, tager til Fredericia i stedet, der skal jeg alligevel scannes i næste måned, så tager bare resten af forløbet der.

    En jordmor er jo en man skla være tryg ved og det vil jeg aldrig ku blive ved hende.


  • #9   8. jul 2008 ja præcis.
    jeg gik en mødregruppe hos jordemodren hvor vores mænd måtte komme med så besøgte vi fødegangen og sådan nogen ting.
    vi ses stadig


  • #10   8. jul 2008 hvor var det da henne, siden du skriver du bare tager til Frede i stedet for?

    hvis du vælger frede, skal du også til kolding. Jeg havde Yvonne til at scanne og snakkede med en der hedder Lis. Begge virkede søde nok.


  • #11   8. jul 2008 Det var også forfærdeligt..... uhhhhhhh jeg er tosset:o/

    Jeg er 15+5:o)



  • #12   8. jul 2008 Hihi Karina Dejligt du skriver Frede:o) Alle andre fatter det aldrig, i starten troede min kæretse jeg snakkede om en der hedder Frede.. hihi, han kommer fra Odense, så det havde han aldrig hørt før:o)

    Jeg bor i Middelfart og var ved jordmor her.


  • #13   8. jul 2008 Ja har valgt og føde i Kolding da vi syntes det er nemmere og hurtigere end Odense.

  • #14   8. jul 2008 skift jordmoder det kan du godt..!!! og sig det til scaningsstedet

  • #15   8. jul 2008 Nadia: Ja har snakket med dem i Fredericia og fik avide jeg sagtens ku foresætte der hvis jeg ville, så det gør jeg bare, for det kan da umuligt blive værre!!!

  • #16   8. jul 2008 Da jeg kom til jordmor første gang, var jeg osse lidt i chok bagefter... men det var nu mere fordi... hun kom for sent, og så havde hun bare travlt med at blive færdig... så spurgte hun om en masse, men hørte ikke efter svaret, og vi skulle skære alting ud i pap for hende.... når vi spurgte om noget fik vi ikke et ordentligt svar....

    jeg var egentlig bare dybt forvirret da jeg gik derfra... så var det osse alt det der med strejken, så havde fået en anden jordmor, end jeg egentlig havde fået først... men da de var færdige med at strejke, ringede vi og sagde at jeg ville ha en anden jordmor, og så fik jeg hende jeg havde fået fra starten af... og hun er bare rigtig sød...


  • #19   8. jul 2008 min jordemoder blandede sig ikke i noget overhovedet

  • #20   8. jul 2008 Min var os ligeglad.. og sagde ik noget til jeg røg... Og min sundhedsp. siger heller ik noget til så længe det ik forgår indefor i nærheden a nike..!!

  • #21   8. jul 2008 Tim og Tina: Kommer også til Frede ingen tvivl om det, dejligt lige og høre de er søde:o) Hun fik mig virkelig til og tabe modet.

    Så kan næsten forstå det ikke er normalt de blander sig så meget. Syntes nu også det er vildt hvis det skla være på den måde. Ku forstå hun kommenterede det hvis jeg røg og drak!!!


  • #22   8. jul 2008 Tim & Tina B

    Hun har også lavet min om, dog ikke på skift, men mundligt og sagt at baby gerne måtte komme til verden den 25 nov, i stedet for den 4 dec. fordi den er rimelig stor allerede (er 18+6 idag)


  • #24   8. jul 2008 Ja det er ikke godt når det er den anden vej. Men tror ikke der sker så noget når det er en uge tilbage, men ja hvad ved jeg, er jo ikke uddannet jordmoder :o)

  • #25   9. jul 2008 jeg havde en sundhedsplejerske der var gammel. hun var mega sød ved os og patrick osv. sku da os lige fortælle at luffe levede meget usundt, og vi sku holde øje med patrick ik blev for stor osv.
    men da jeg så valgte at nu ku jeg godt klare mig selv, blev hun underlig. hun hentydede til at jeg havde det svært med patrick, fordi vi var så meget alene, og patrick ik trives og at jeg var en dårlig mor. og hun insisterede på at komme igen.
    men så bankede min kæreste i bordet og sagde det ik ku være rigtigt, for alt hun havde skrevet i hans bog var positivt, og nu siger hun dette, fordi hun ik får det som hun vil have det.

    så jeg er sku lidt bange for om jeg skal sige ja til sundhedsplejerske når jeg har født, eller om jeg skal tage til mit eget lægehus med sundhedsplejerske, da hun bare er virkelig et rart menneske og hende kan jeg bare rigtig godt med


  • #27   9. jul 2008 hehe okay. ja det problem har vi aldrig haft. hverken min kæreste eller jeg har røget før, så den prædiken fik vi ik.

  • #28   9. jul 2008 Jeg har ikke en fast jordemoder fandt jeg ud af sidste gang, det er lidt underligt, men heldigvis føler jeg mig tryg ved de to forskellige jeg har haft + en praktikant.
    Jeg tror problemet har været strejken.
    Jeg håber ikke jeg får en tredje jordemoder på onsdag smiley
    Så kan det godt være jeg vil brokke mig lidt.


  • #29   9. jul 2008 Nu er jeg da helt nervøs . Jeg skal til jordmoder førstegang i dag smiley
    Men håber nu ikke hun er en gammel sur dame .


  • #30   9. jul 2008 Anne Marie R - Jeg tror ikke du skal bekymre dig smiley Det er heldigvis de færreste det får en dårlig oplevelse med deres jordemoder.

  • #31   9. jul 2008 Jeg har været ved jordmoder én gang og der hilste jeg kun lig kort på hende, hun havde en studerende som skulle "ta mig" den dag, men hun var heldigvis meget dygtig synes jeg, hun forklarede mig meget om de forskellige ting, og lyttede meget til hvad jeg havde og sige og var god til at besvare spørgsmål, så nu skal det blive spændende d.12 august hvor jeg skal til jordmoder igen og det er min rigtige jordmoder som er der, meeeen hun virkede nu flink nok selvom hun også var en ældre dame! smiley

    Christina: Det var da træls du har haft sådan en dårlig oplevelse med det, og normalt giver de dig jo gode råd osv sådan nogle jordmødre, og de plejer da også at være flinke ved kærester, det ser da godt ud at ens kæreste gider engagere sig i ens graviditet og tage med til forskellige undersøgelser! ...


  • #32   9. jul 2008 Tror virkelig hun er racist!!!!

  • #33   9. jul 2008 Er din kæreste ikke dansk da?!! smiley

  • #34   9. jul 2008 Nej han er egypter.. men taler flyende Dansk, han er opvokset her. Tror det måske kan være det, for hun talte altså ikke særlig pænt til ham.

  • #35   9. jul 2008 Ja det kan godt være, der er jo mange fra den lidt ældre generation som ikke kan udstå folk fra andre lande! ... Det er plat! ... Men håber i får en bedre jordmor nu, men der skal jo nok ikke så meget til at hun bliver bedre end den anden smiley

  • #36   9. jul 2008 Nej det kan virkelig ikke blive værre:o) Men ja der er nogen der er sådan bare fordi man er lidt mørk i huden.

  • #37   10. jul 2008 Hehe! ... Jah det er forfædeligt at man kan være sådan! ... Kan forstå man er sådan over for de der er ligeglade med ALT og alle og som bare går og laver ballade og slår folk ned osv! ... Men det skal ikke gå ud over de andre, fordi de er sq flinke! ...

Kommentér på:
1 besøg ved jordmor...

Annonce