{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Hvordan står jeg? Kommunen langt! {{forumTopicSubject}}

Hej bb (:
Vil lige høre jer om i evt kan hjælpe med lidt spørgsmål, vil blot fortælle en kort historie inden jeg kommer helt til mit spørgsmål så i måske kan sætte jer mere ind i det.

For små 14dage siden gik min søster helt amok, over hun ikke kunne få en sofa mig og min kæreste havde sagt ok for hun sq ha, den stod ved en venindes mor der altså ikke var hjemme før middag, men de vælger den bestemt skal hentes inden klokken er 9 om morgnen! Nå men her ned kommer en meget sur kvinde, hun står & råber & skriger ude i min have af hvis hun ikke kommer ind nu så smadre hun selv en dør så hun kan komme ind for af smadre os! Jeg har min dreng hjemme så selvf skal hun ikke ind! Hun finder en planteskovl i jern jeg har liggende ude i haven, & begynder af smadre min rude i min dør ud til haven, Jeg ringer efter Politiet men der går alligevel lidt inden hun kommer - Hun vælger af gå om til min hovededør & er så belastende hun bliver ved med af holde ringeklokken inde så jeg vælger af tage batterierne ud, men i det jeg hopper op på en stod kommer der et jern råd ind igemmen min brevsprække & famler imellen mine ben jeg hopper så hen & hun hamre løs på min dør! Politiet kommer og der er hun selvf smuttet, de tager en snak med hende & os selvf, jeg vælger ikke af lave en anmeldes da det jo er min søster. Nu modtager jeg den ene trudsel efter den anden over sms. jeg kan ikke blive i min lejlighed da hendes ligger lige med en parkeringsplads mellen os. Jeg tænker aller mest på min søn han skal bare ikke udsættes for alt det her! ( Min anden søster & min kæreste var hjemme da dette skete så han ikke kom i nærheden af hvor hun gik amok )

Mit spørgsmål lyder så - Jeg er egentlig blevet bange for af være i min lejlighed efter alt det her føler mig ikke tryg & min søn skal bare ikke udsættes for alt det her! Kan jeg gå på kommunen og fortælle dem hvordan landet ligger og de så skal hjælpe mig med nyt indskud? Jeg har et ved dem i forvejen vi betaler af på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan står jeg? Kommunen langt!
  • #1   18. mar 2011 uh tror ikke du får et nyt desværre når du har et sted at bo men prøv da.. du kan da højst få et nej

  • #2   18. mar 2011 Har lige modtaget en sms hvor der ordret stod " Glæd jer til Mandag "
    & det tager jeg simpelthen som en trudsel!
    Jeg hader & ligge mig til af sove, jeg tør ikke stille min søn i haven om dagen trods det jeg ved jeg er lige inde ved siden af, men tænk sig hvis hun tog min søn? - Hun har sagt til os hun ville stikke en kniv i maven på mig næste gang hun så mig for af skade min datter jeg venter.

    Min mobil er desværre gået tabt så de fleste smser ligger på den gamle der ikke er til af lave igen smiley
    Tror ikke vi kan få et tilhold da vi bor i samme vænge & der er noget med man ikke må komme et vis antal meter ind på personen?

    Jeg prøver af rende på kommunen Mandag & se hvad de siger, det kan jo ikke passe man skal " flygte " fra sin egen familie for af være i fred!


  • #3   18. mar 2011 Jeg skal først betale mit lån af ved kommunen før jeg må søge om et nyt lån det fik jeg af vide af smiley Men forstår dig sq godt at du ikke ville være der alene eller sammen med din søn smiley Men du kan jo prøve at gå ned til din kommune på mandag og høre dem af smiley Held og lykke med det hele håber det bedste for dig..

  • #4   18. mar 2011 Der er ikke engang 100 meter imellen os ? kan jeg så stadig få lavet et tilhold?

  • #5   18. mar 2011 man kan altid få lavet tilhold,
    snak med politiiet og find ud af det med dem om hvordan og hvorledes, for det lyder bestemt ikk rat, håber alt godt for jer, og at din søster lader jer være
    kram


  • #6   18. mar 2011 Jeg skal os ha fat i dem det kan ikke passe man ikke kan være her. Jeg tør ikke sende min kæreste afsted i hverdagen fordi jeg er så bange for af være her alene.. Jeps vi mister en masse penge men det jeg egentlig ligeglad med! kan slet ikke forstille mig og være alene her lige pt..

    Nå jeg vil hoppe i seng min nat har gået ved computeren netop fordi jeg ikke sover pisse fedt efter alt det her smiley

    Tak for jeres svar


  • #7   18. mar 2011 Undskyld mine ord...

    Men syge kvindemeneske, hvordan kan man være sådan over for sin søster..
    Jeg havde ikk tøvet et sec. med at anmælde hende, undskyld ved godt at det er din søster, men havde det været min søster eller en af mine brødre, så var jeg gået til politiet.. især når der er børn i huset.

    Stort kram her fra.


  • #8   18. mar 2011 Noget helt andet er det er faktisk ikke første gang hun angriber mig sådan! det er 4 eller 5 gang.. Hun render inde på P fordi hun fejler os noget der oppe.. efter en eks kæreste var meget voldsom ved hende men det IKKE nogen undskyldning.


  • #9   18. mar 2011 Hvor er det du bor?

  • #10   18. mar 2011 Munkebo fyn ? smiley Lige 12-15km fra Odense

  • #11   18. mar 2011 Er ikke sikker på jeg lige er helt med. Flippede hun ud over hun ikke kunne få en sofa på et bestemt tidspunkt eller??

    Syntes da det lyder vanvittigt hvis det er pga det. Hun er din søster kan I ikke snakke om det, eller snakke med dine forældre om det? Kan da ikke være rigtig man skal være bange for sin søster og du skal være bange for at stille din søn i haven.


  • #12   18. mar 2011 Hun blev sur over vi ikke kunne hente den klokken 9 istedet for klokken 12 hvor der var nogen hjemme der kunne låse os ind s;

    Jeg har desværre ikke mere til overs for hende, et er hun sviner mig til, men det gik lige så meget udover min søn smiley hvad han dog ikke blev kaldt & ja jeg ved ikke hvad.
    Jeg kan desværre ikke snakke med hende da jeg ved det ender i hun endnu engang vil kaste sig over mig som er sket før..
    & har jeg faktisk heller ikke lyst til.


  • #14   18. mar 2011 Okay, det er lidt langt her fra.. ellers havde du været mere end velkommen til at kommer her lidt smiley

  • #16   18. mar 2011 Hvad er p for noget?

  • #17   18. mar 2011 Du skal se at få lavet en anmeldelse på hende i en fart

    Kan godt forstå at du er utryg


  • betina b
    betina b Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #20   18. mar 2011 jeg forstår dig godt jeg har selv været udsat for sådan truseler min ekx han gik amok en aften og det gik ud over ig han kastede med dart pile de 2 af dem gik forbi mine øjne og den 3 sad i kæben på mig jeg ringede til politiet men inden de kom åtte jeg flygte ind til naboen da havde han givet mig et træ lår så jeg ikke kunne støtte på benet jeg måtte slæbe mig af sted og næste gang ha n så mig så ville han skyde hovedet af mig og jeg ville anmelde ha der fik jeg den besked at jeg skulle tænke må om for der kunne gå 2 år før det kom for retten og så var det jo ikke sikkert han kunne huske noget

  • #22   19. mar 2011 Politiet har været kaldt ud flere gange netop fordi ja hun er syg i hovedet.
    Jeg vælger ikke af gøre noget modstand da det kan blive brugt mod mig! & der skal på ingen måder stå noget på mine papir.
    Lige nu afventer jeg min stedfar kommer her op - han er ikke plej for af fortælle hende hvor skabet skal stå for kan desværre intet gøre lige nu hvor det kun er små trusler hun kommer med det tager politiet her ikke seriøst!
    Må ærligt indrømme jeg overvejer af få passet den lille Mandag så han ikke er hjemme hvis der nu sq ske noget. for sker der nu noget jamen så har politiet sagt vi sq ringe igen også sq der laves anmeldelse.
    Men ja mit problem er nok politiet her i min kommune intet gør så min tillid til der sker noget er os helt i bund smiley


  • betina b
    betina b Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #23   19. mar 2011 mariana
    prøv lige at sætte dig i hendes sted
    man skal lige passe på hvad man siger til en pysisik syg person det kan blive være af at hun siger noget til hendes syge søster og jeg kan godt forstå at hun ikke vil sige noget til hendes søster for det kan blive brugt imod hende


Kommentér på:
Hvordan står jeg? Kommunen langt!

Annonce