{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.985 visninger | Oprettet:

Hvordan står jeg, forældremyndighed/fast bopæl {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt bruge nogen erfaringer, for at falde lidt til ro!

Jeg er for 1,5 måned flyttet fra min søns far sammen med min søn.

Da jeg ser lidt til en ny mand, er min søns far gået helt ud af koncepterne! Han kom anstigende den anden dag og lidt efter han havde leget med vores søn. sprang bomben. Han råbte og skreg, og smed med noget af min søns legetøj mens han var der. Jeg blev så forarget at jeg skubbede til ham og sagde han skulle gå NU! Han ville ikke gå og blev mere og mere ophidset.

Til sidst anede jeg ikke hvad jeg skulle stille op, i indvendig raseri over hans opførsel, stikker jeg ham en lussing. Her stopper han så med at råde og går!
Nu har han meldt mig for vold. Og har ringet til statsamtet og vil søge fuld forældremyndighed og at min søns bopæl skal være ved ham!

Jeg er så ked af det for min søn er specielt knyttet til mig, han græder hvis jeg forlader lokalet selv når hans far er der.

Han far siger at statsamtet har sagt at han har en god sag, da jeg i selvforsvar gav ham en lussing mens min søn var der, men hvad skulle jeg stille op??

Ved ikke om jeg skal tro hans ord? Håber for alt i verden aldrig min søn kommer fra mig, det vil ødelægge ham totalt! Jeg vil aldrig kunne leve med at han skulle bo ved hans far som både har voldsdomme, narkosomme, og våbendomme og er tidligere rocker. Han har fået frataget kørekortet i 5 år. Og har flere selvmordsforsøg bag sig, det sidste er kun 15 måneder siden..

Tror i virkelig han har en chance???

Han indrømmer selv at han kun laver splid fordi han er jaloux på mit nye bekendtskab.!

Nogen der har prøvet en lignede situation!

KH en fortvivlet mor!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan står jeg, forældremyndighed/fast bopæl
  • #2   4. nov 2013 han kun gjort det den ene gang! Har aldrig slået nogen før!

  • #3   4. nov 2013 Du skal ikke bekymre dig. Jeg har barn med en med kriminel baggrund som også er rocker. Ringede og forhørte mig eftersom han truer med at tage Malou fra mig. De ville under ingen omstændigheder give ham forældremyndigheden osv. de ville foreslå overvåget samvær til ham..

  • #5   4. nov 2013 Min søster har sat i lignende sag og hun har forældremyndigheden på hendes datter smiley
    Dig har faren ret til samvær smiley
    Tror bestemt ikke du skal være nervøs smiley


  • #9   5. nov 2013 Slår man er det vold. Uanset hvilken situation.
    Men når det er sagt, er der jo ikke nogen der ville kunne bevidne at det rent faktisk er sket ud over dig selv.

    ang hans ansøgning. Ligger lovgivningen sådan at de skal tage jer ind til møde..
    sf kan i værste tilfælde give ham medhold og sende forældre myndighedssagen og booælssagen for retten.
    når det er sagt. Vil jeg ikke mene hans chancer er ret store. Eftersom du er din søns primær person. Og det skal være det du argumenter med. Og ikke hsns tidliger liv. Det er sf bedøvende lige glad med.
    Alle kan ændre sig.
    Har du direkte beviser for at han er misbruger endnu. Så kan det bruges. Men ellers ikke.
    du skriver ikk hvor gammel knægten er.
    Ville mene du skal tage det roligt.
    Sf er så vandt til at se sådanne sager. Og skal forholde sig konstruktivt..


  • #10   5. nov 2013 tænker også at det kan trækkes derud hvor du simpelthen fratager dig ansvaret og nægter at have slået ham.. der er ingen vidner..

  • #12   5. nov 2013 nemlig, men er også enig i at sådan noget satanedeme ikke skal foregå i børns nærvær!!!!

  • #13   5. nov 2013 hvorfor har du dog også fortalt din eks du lige præcis er nået ud af døren hos, at du ser en anden?

    Gik fra min datters far i marts, han har intet vidst om mit kærlighedsliv.. og stadig ved han intet om ham jeg ser pt. og ham har jeg set i 10 uger.


  • #14   11. nov 2013 Han har ikke en chance !

Kommentér på:
Hvordan står jeg, forældremyndighed/fast bopæl

Annonce