{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

afviser mme.. {{forumTopicSubject}}

er der nogen a jeres som er begyndt på det? for det har lasse gjoet siden i søndags ikk hele tiden men ritgtigt tit og det er jo ikk skide smart når man kun er 6 md jo..

hvad ville i gøre.. han har siden igår aftes kl 17 spiste han 200 ml

og så igen kl 5 40 siden har afvist mme oz i kop han spytter det simpelhen ud og skælder ud:=/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afviser mme..
  • #1   22. jun 2011 Det har Ioannis gjort den sidste halvanden måned og kan kun lokke een flaske i ham om dagen, men sørger for at komme mme i hans andet mad så han kommer op på det han skal have i døgnet smiley

  • #2   22. jun 2011 Hvor meget ska de egentlig ha nu her, når de os for alt mulig andet??

    Indtil videre vil Mathilde gerne ha sin MME men hun spiser sig stortset kun mæt i grød, mos osv, men morgen og aften får hun hver 200 ml. og de ryger fint ned =)


  • #3   22. jun 2011 Min SP sagde at han skulle have 400ml i døgnet Men ved der er andre der anbefaler 600ml

  • #5   22. jun 2011 pernille var oz min tanke men det jo synd når det er hva han vil ha.. og han opgiver ikk så sulter han hellre..

    han er meget meget bestemt bare spørg på næstved sygehus da vi var der sidst fortalt sygeplejsken a fra første gang de mødte lasse har han været samtale emne på personale stuen fordi han er så syg og alligvel bruger han samtlige kræfter på a skælde ud hvis det ikk går efter hans hovde..

    den første gang hvor han var ved død oz bruget han så mange kræfte a han mistet stemmen og blev mamuret og de ku ikk få ham til a sove så de ku komme til ham selv om samtlige baby trick blev taget i brug og når han får pencilil så tag han hverken flaske sut eller mad ca 30 min efter for tænk hvis der er medicin igen..

    det har heller ikk noget med tempertutren eller mærket for han tag det lige meget hva det jo mad HA HA HA..


  • #7   22. jun 2011 pernille mor er lige så stædi hun er født i tyren.. ha ha..

    alså har fået ham til a tag 440 ml så må bare snige det i ham uden han opdager det .. og hvis jeg kan få bare 1,5 l i ham mon så ikk det går:=)

    har alså oz givet jern dråber idag bare for en sikkerheds skyl..


  • #9   23. jun 2011 ja tror bare ikk han sådan gider så mange flasker så tror bare jeg prøve a lave lidt mere a gang og så mindre flasker i steden ved heller lige hva der skete med lige pludselig så gad han godt lige a tag en næsten uden kamp.. men han bliver sur lige så snart han ser den..

  • #10   23. jun 2011 Elias har slet ikke ville have sin flaske fra han var 5 mrd. Da han var 4.5 skulle vi snyde ham om aftenen ved at give ham sutten og så flaske og så sut osv. Men da vi flyttede da han blev 5 mrd har han nægtet siden. Det var virkelig umuligt. Skrig og skrål smiley - det eneste han ville have var grød?? For ved brystet blev der jo ikke rigtig produceret mere. Men efter det er jeg røget på amning igen. Min mælk steg bare, og så får han selvfølgelig grød- grøntsagsmos-rugbrød og frugt med mere... Og prøver jeg flasken ind i mellem, så er det som om han har glemt hvordan man gør? tungen kører fra side til side og han bider bare i den. Men skrurer jeg låget af og han bare drikker fra flasek så er det ikke noget problem... SÅ mærkeligt :)- Jeg kunne hvertfald godt glemme det smiley

  • #11   23. jun 2011 idag har taget lidt .. men heller ikk i kop gider han det..

    måske er det bare sådan med de dec børn de vil sku ha noget fast føde fordi de har fået den goe julemad i maven ..

    he he..

    ja jeg faktis altid måtte snyde med sutten først med nat flaasken men de sidste 3 dag har slet ikk lavet nogen og han har sovet igemmen hele natten uden..


  • #12   23. jun 2011 i dag blev han helt vildt glad da han så flasken og rakte ud efter den ind til han havde drukket 2 streger så slog han den bare væk..:=)

    han er sku ikk til a blive rigtigt klog på ha ha..


Kommentér på:
afviser mme..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce