{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

baby svær a få til a sove.. {{forumTopicSubject}}

lasse har bare altid fra dag 1 været sååår svær a få til a sove han er præcis 6 md idag og det er overhovdet ikk blevet bedre ..

jeg har prøvet alt a tag noget a hans lur om dagen ,, prøvet a få ham til a sove lidt længre om dagen .. han er fyldt op med mad så han er mæt han har fået kost som oz andre siden han 5 md og sin nat flaske har altid væeret en kamp a få ham til a tag han afviser den totalt og hvis han tag den er det som regl med gråd ..

i starten trode jeg det var fordi han havde kolik men det har han jo ikk lidt a 3 næsten 4 md nu.. trode så han ikk ku li sin vælling men det er det samme hvis man kommer mme og det samme da jeg ku amme..
er godt nok ved a være godt og grundigt træt a det for han begyndre a pive ved 6 tiden og sover først ved 1930 20 tiden og der jeg som regl er alene med både line på 4 så står jeg som regl med to ungre som græder og hun laver ballade fordi hun når a blive så træt.. så alle råd vil blive taget med kys hånd..:=/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  baby svær a få til a sove..
  • #1   15. jun 2011 Nu er min lille prut kun 3½ måned, men jeg plejer at gøre det sådan at han får sin sidste flaske omkring kl 8-8:30 og hvis han ikke falder søvn af det, så går jeg en tur med ham eller sidder med ham til han falder i søvn. Og så sover han 11 timer i trak, og det har han gjort fra den dag han kom til verden.

  • #2   15. jun 2011 yeps.. smiler.. den fejl lavde jeg oz med nr 1 med det resultat a jo ældre hun blev jo længe ku jeg side med hende tit kom jeg førts ud når de andre voksen gik i seng..
    men takk for rådet :=) ham her er nr 3 så kan jo heller ikk sidde med ham til han sover.. meen må indrømme det er meget fristene a gøre det:=)


Kommentér på:
baby svær a få til a sove..

Annonce