{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

afviser mme.. {{forumTopicSubject}}

ja sager er den i nu har lasse alså mere eller mindre afvist sin mme faktisk siden søndag.. trode faktisk det var fordi han ikk gad sin flaske mere men NEJ ! giver man den til ham i kop spytter han det oz bare ud og han opføre sig næsten som man prøver a tag livet a ham HE HE..

han er 6md men og han har fået det samme som oz andre siden han var 5 md fordi baby mad ikk mættede nok,, men han skal jo helst ha ihvertfald 400 ml i døgnet jo..

så mit spørgsmål skal jeg tag noget a det rigtige mad som han jo godt gider væk eller ??? det jo oz synd syntes jeg.. kan man evt snyde det i ham ved a komme det i hans grød .. og er det så godt nok..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afviser mme..
  • #1   22. jun 2011 Siger de ikke, at de skal have 400ml i døgnet, pga. jern?

    Du kan give ham jerndråber istedet.... Og bare han så får varieret kost, så han får vitaminer igennem det... smiley


  • #2   22. jun 2011 Men ja. du kan sagtens komme det i grøden... Men 400ml. er lige lovlig meget at blande i grøden... hehe

  • #3   22. jun 2011 jo 400 ml i grøden er da ret meget .. men han får jo oz sovs så tænkte måske i hans feks a lave en poition sovs specielt til ham på samme måde som til oz bare på mme så det bliver fordelt lidt..

    men ja ved sku ikk lige hvordan jeg ellere lige skal gøre så kommer heldivis den 28 men det jo langtid til hvis han opføre sig sådan jo..

    han har spist 220 ml igår kl 17 og så først igen kl 540 200 ml.. mens ellers har han ikk ville ha det..men så har han jo fået alm self og han drikker vand som han aldrig får noget a drikke.. han vil oz gerne sødmælk men det må de vist kun få en gang daglig endnu ikk?


  • #4   22. jun 2011 i det hele taget opføre han sig ret underligt hva angår mad pt han er elleres en rigtigt ædedolk som man nogengange er nødt til a stoppe for ikk a overfodre men han gider faktisk kun sådan rigtigt ku vand og er lidt pyllret men elles glad nok og leger og sådan..

  • #5   22. jun 2011 Bare put det i maden i stedet smiley så får han det stadig jo smiley det gjorde jeg os med min den første pige...hun vil heller ik have det da hun først fik øjnene op for fast føde smiley hehe
    Det kan os fint bruges i havregrød...(kan ik lige huske hvornår de får det mere, men ja..bare put det i maden smiley )


  • #6   22. jun 2011 theas mor HA HA JA så spare vi da oz lidt penge med alt det han elles sætter til livs :=)

  • #7   22. jun 2011 ej bliver altid lidt bekymmret da han tit har været så syg så vi har været indlagt med sonde..

  • #8   22. jun 2011 sandra k .. ja han er jo et mand folk så han vil nok bare ha sovs og kartoffler ...ha ha

  • #9   22. jun 2011 jeg brugte sædmølk fra mine de var 7 mdr gammel i stedet for erstatning købte det fra aldi da det ikke bliver så hurtigt surt. og det har mine sundhedsplejsker ik sagt noget til så længe det er sødmælk og de spise nok af rigtigt mad

  • #10   22. jun 2011 Det er faktisk 750ml MÆLK og ikke bare væske de skal have om dagen, så det er jo en del han går glip af kan man sige smiley Er i hvert fald hvad jeg har fået af vide men der er jo så mange forskellige meninger til alting smiley

    Min søn kommer heller ikke selv op på 750ml, det er umuligt at få i ham, men det er lidt i grøden, lidt ved siden af, (altså sødmælk i kop) og så hans to flasker om dagen smiley


  • #11   22. jun 2011 yep det er nemlig mælk der er vigist ikk bare væske men fik ham til a tag 220 igen ved 14 tiden så nu han oppe 440 ml.. og så får han sødmælk til sin aftens mad må prøve se om jeg kan snige resten ind andre steder oz..

    måske gider han bare ikk så mange flasker mere men så måske bare komme mere i ad gangen..


  • #12   22. jun 2011 nå nej han spytter det jo som regl ud hmm må snyde ham lidt ..

  • #13   22. jun 2011 Ja, der er ikke så meget andet at gøre smiley
    Altså jeg er med den holdning at jeg giver Malthe hans to flasker som han plejer så er han oppe på 400ml der, og så får han mælk udover og smøreost på rugbrød som os tæller med, og så er der ik andet at gøre smiley

    Så længe ens barn trives og sådan, så får de det som de skal have smiley


Kommentér på:
afviser mme..

Annonce