{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.683 visninger | Oprettet:

hvis jeg bare kunne.... {{forumTopicSubject}}

Ja det er ved at være temmelig lang tid siden, at jeg har været herinde, faktisk er det over et ½ år siden, men jeg kunne simpelthen ikke holde ud at se alle de indlæg med gravide.

Sagen er den er jeg for 1 år siden blev gravid på naturligvis og i første hug, men desværre endte det med en SA i 6+5... finder her ud af at jeg har PCO og Gyn siger jeg bare skal få en henvisning til IUI med det samme.

Er blevet insemineret omkring 8 gange og har en gang stået med en positiv test og 3 dage efter styrt blødning.

Nu er det sådan at jeg har testet positiv igen sidste søndag, var inde og få taget blodprøve mandag som viser stigning i HCG... tirsdag, onsdag og torsdag havde jeg en minimal pletblødning 1-2 gange om dagen og der har intet været siden.

Skal til scanning den 21 og krydser alt hvad jeg kan for at det ser fint ud, men gud hvor er jeg bange for at det ikke gør.

Jeg tør simpelthen ikke glæde mig, er konstant nervøs for endnu en SA og det er simpelthen bare så frustrerende... Noget i mig siger at jeg burde glæde mig over den positive test, men jeg kan ikke, og kæresten ligeså...

Ved egentlig ikke hvad jeg vil med dette indlæg, måske bare have muligheden for at fortælle det nogen og få lidt luft.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvis jeg bare kunne....
  • #1   14. jun 2010 Selvom i er blevet gravide er i stadig velkommen som medlemmer da i jo har lidt erfaring at dele ud af.

    Jeg har selv prøvet rigtig mange graviditeter nu og stadig ingen baby, efter 2 mislykkedes stoppede jeg med at glæde mig over en positiv test og afvedtede kun at kunne komme til scaning... Jeg har prøvet 2 stk i rap hvor ægget ikke satte sig fast men blev befrugtet, den ene ved IUI og den anden lige efter imens jeg gik og afventede mens, så vi kan åbenbart osse lidt selv men skal fortsætte med IUI lidt endnu som en ekstra hjælp, da jeg er rigtig dårlig til at modne mine æg.


Kommentér på:
hvis jeg bare kunne....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce