{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Er dårlig hvis jeg ikke spiser konstan {{forumTopicSubject}}

Hejsa, håber i kan hjælpe mig jeg er ca 7 uger henne, hvis der går mere end 1,5 time mellem jeg spiser bliver jeg meget meget dårlig, jeg får kvalme bliver svimmel og får ondt i øjnene. Det er bare super træls, ellers er der ingen problemer.
Er der andre der har oplevet det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dårlig hvis jeg ikke spiser konstan
  • #1   2. apr 2009 JA sådan havde jeg det de første 3 mrd med Anton, til gengæld kastede jeg så ikke op, og alligevel jeg tog kun 10 kg på.
    med mine 3 piger har jeg kastet op i 3-5 mrd , så selvom jeg skulle spise tit så var det da at foretrække smiley


  • #2   2. apr 2009 Tak skal i have, ja jeg tror bestemt også jeg kaster op hvis jeg går 2 timer mellem jeg spiser.
    Det er som om at når jeg får sukker slapper min krop af og bliver normal igen.
    Puha er bare bange for at komme til at ligne en hval inden jeg er 12 uger henne.
    Synes bare det er vildt at mit madforbrug er steget dobbelt


  • louise c
    louise c Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #3   2. apr 2009 Jeg har haft det på præcis samme måde, ja, det har jeg faktísk stadig.. er lidt over 3 mdr henne... jeg synes det hjælper godt med rugbrød, knækbrød og pærer mod kvalmen, måske andre kan bruge det råd..
    Der er jo ikke noget at sige til man er mere sulten end normalt (jeg har altid kunne gå i MANGE timer uden at føle sult),når man tænker på,. hvad der foregår i ens krop for tiden.... smiley


Kommentér på:
Er dårlig hvis jeg ikke spiser konstan

Annonce