{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.669 visninger | Oprettet:

Lilleskid
Lilleskid
Tilmeldt:
12. okt 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19

dårlig samvittighed - kender i det? {{forumTopicSubject}}

Jeg er gravid i uge 29, og har sammen med min læge fundet ud af at det har været bedst for mig at jeg pp mit arbejde har måtte gå deltid pga problemer med min lænd ... nu hvor jeg så er kommet længere hen i min graviditet og lille pigen selvf bliver større og alt tunger kan jeg godt mærke jeg begynder at få mere ondt smiley

der har derfor været dage hvor jeg helt har måtte melde mig syg fordi det har været alt for hårdt for mig at stå stå op i så mange timer på jobbet ..

nu er jeg så nået dertil hvor jeg bare har det så skidt med når jeg skal ringe og melde mig syg når den er helt gal smiley har dårlig samvittighed overfor mine kollegaer og føler mig bare svag ... jeg går på barsel d 6 november er sat til d 6 december og ved godt at jeg skal passe på mig selv og baby hvilket lægende også har sagt! men åh altså kender i ikke bare den følelse?? følelsen af at man er svag og ikke kan en skid og skal have hjælp til alt? puha jeg glæder mig sådan til at hun kommer ud nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig samvittighed - kender i det?
  • #1   17. sep 2014 Det skal du ikke have. men jeg synes, at hvis det er ved at blive så hårdt for dig, så burde du måske blive heltids sygemeldt. jeg bliver sygemeldt d. 6. oktober pga blødninger og bækkensmerter. min læge og jordemoder mener ikke jeg skal starte i praktik i hjemmeplejen. jeg har termin i januar og skulle går på barsel sidst i november. så jeg har lige 1-2 måneder med en sygemelding.

  • #2   17. sep 2014 Jeg blev sygemeldt i uge 28 pga kraftige plukveer, og jeg TUDEDE! Jeg var slet ikke klar til at gå fra der (psykisk) og det tog mig et par uger før jeg havde accepteret det helt og kunne slappe af.
    Jeg kunne jo godt mærke at det hjalp, og at smerterne forsvandt da jeg begyndte at lytte til min krop.


  • #3   17. sep 2014 Kender det alt for godt smiley

    Min kæreste fik tilbudt en større stilling i en anden by, hvilket betød at han enten skulle køre to time for at komme på arbejde, og to timer hjem igen, eller vi skulle flytte. Hans eneste krav var at jeg kunne komme med, og få tilbudt samme stilling når jeg er færdig på barsel, som den stilling jeg fik tilbudt på mit andet arbejde.
    De sagde Ja til os begge, velvidende om min graviditet smiley
    Desværre holdte jeg kun knap en måned, måtte krybe til kort og så på deltid, men da min bedre halvdel tilsidst slog i borderet og sagde STOP til at jeg skulle arbejde mere smiley Nogle dage måtte jeg kravle ud af sengen af smerte i lænden, men jeg vil arbejde, for mig var det svagt hvis jeg stoppede, det kunne jeg ikke få mig selv til.
    Jeg holdte knap to måneder på mit nye job, og går nu fuldtidssygemeldt, jeg går til akupunktur hver uge pga smerter i lænden, hvis jeg havde lyttede til mig selv fra starten af, kunne jeg måske have undgået det smiley

    Mit råd til dig; LYT til din krop, drop stoltheden og tanken om at være svag. Du er bestemt ikke svag, men lytter du ikke til din krop, så ender du som jeg med smerter i lænden hver dag og det er dælme ikke det værd. Grib telefonen og meld det til din arbejdsgiver.
    Jeg skulle have gået på barsel 30 Oktober og termin 30 November, men jeg er gået helt fra med fuldtidssygemelding smiley


  • Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #4   21. sep 2014 Jeg blev også sygemeldt i uge 30 pga begynderne bl. Der gør Ava. Og det gør det altså også bagefter skulle jeg hilse og sige. Min søn er 5 mdr nu og jeg kan stadig mærke mit bækken ved forskellige bevægelser. Det jeg bare vil sige er pas på dig selv, der kommer ikke nogen og takker dig...

Kommentér på:
dårlig samvittighed - kender i det?

Annonce