{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Dårlig samvittighed! {{forumTopicSubject}}

Jeg er rigtig glad for, at jeg er gravid igen, og venter med længsel på det lille vidunder. Men jeg kan også få en stik af dårlig samvittighed over for min "store" dreng Frank. Han har været vant til, at jeg forkæler ham rigtig meget, og pusse nusser om ham konstant.

Hvordan har/havde I det? Og hvad sagde jeres første barn til lillebror/søster?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig samvittighed!
  • #1   29. maj 2011 Tillykke med garaviditeten...

    Jeg havde det på samme måde da jeg blev gravid anden gang....Havde mange tanker om om jeg overhovedet fik tid til at hygge/nusse/lege mv med min ældste søn og fik også dårlig samvittighed over at han nu havde haft mig alene og nu skulle til at dele...
    Men det går simpelhen bare så godt..Han er så glad for sin lillesøster og når hun sover ja så har han jo også mor for sig selv.

    Man kan dog godt mærke på ham at han prøver lidt flere grænser af for at få vores opmærksomhed...men sådan er det jo...

    Held og lykke


  • #2   29. maj 2011 Jeg tror det er en meget normal følelse og ha'...
    Nu har jeg ikke selv 2 børn, men alle dem jeg kender som har 2, har haft det sådan overfor den store.. - Og der kommer nok mere når den lille først er kommet til verden, hvor man under en amning f.eks bliver nød til at afvise den store!! ...


  • #3   29. maj 2011 Tak for jeres svar. Ja altså der skal jo ikke herske tvivl om, at jeg glæder mig til baby kommer til verden. Og er selvfølgelig ked, af at føle denne dårlige samvittighed. Men det er nok også bare indtil man kommer ind i en rytme. Desuden vil de nok få stor glæde af hinanden.

Kommentér på:
Dårlig samvittighed!

Annonce