{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Dårlig samvittighed!!! {{forumTopicSubject}}

Min gamle veninde (som jeg er begyndt at ses med igen), har inviteret mig til fødselsdag, dvs også bytur. Det er mere end 3 år siden jeg sidst har været i byen, tanken om at kunne være sammen med min veninde og have lidt tid uden børn kunne jeg virkelig godt trænge lidt til. Meeen meen meen, jeg har er en hønemor, og jeg føler at jeg begår den største forbrydelse mod mine børn ved at tage afsted, især imod den mindste (Hun bliver 6 måneder i morgen), og det er på lørdag det sker. Jeg bor i Kolding og hun i Flensborg, så jeg skal med tog lørdag eftermiddag og med tog hjem igen søndag morgen. Hun skal passes af sin Far (og nu tænker I sikkert, hvor problemet ligger). De er helt trygge ved hinanden, men han har aldrig rigtig taget sig af det praktiske (mad, putning, skifte osv.). Han siger at han gerne vil påtage sig opgaven. Men hvad nu hvis han ikke vågner, når hun vågner osv, osv. Havde I taget afsted??? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig samvittighed!!!
  • #1   24. jun 2012 har = er

  • #2   24. jun 2012 kan sige at her hjemme vågner far stort set ALDRIG når jeg er hjemme - men lige så snart han har ham selv vågner han med det samme .. Så tror ikke du skal være bange for at han ikke vågner smiley

  • #3   24. jun 2012 Hva med og evt prøve og lade manden putte hende et par gange i den her uge så du kan tage trygt afsted smiley

    Men syns da helt sikkert du ska tage afsted og nyde friheden lidt, er sikker på din mand kan klare det smiley


  • #4   24. jun 2012 Ihh ha.. Jeg tror nok han skal klare den. Føler bare at jeg svigter Lykke ved ikke at være der når hun vågner og sådan:'-(

  • #5   24. jun 2012 jeg er selv en hønemor og mener bestemt ikke at andre kan gøre det lige så godt som jeg selv, jeg har RIGTIGT svært ved selv at tage initiativ til at komme ud uden mine børn eller hvertfald den yngste ;o/ jeg får så dårlig samvittighed også selvom det måske er farmand der passer, jeg føler jeg er ond mod ham fordi jeg efterlader ham med 2 små børn, og at jeg er ond mod mine unger fordi jeg så ikke lige er der feks når de skal puttes...

    men omvendt er det bare også super sundt at komme lidt ud for sig selv indimellem, og jeg dunker tit mig selv i hovedet for ikke at arrangere noget lidt oftere ;O)

    jeg ville tage afsted velvidende at jeg ville have en kæmpe klump i min hals ;o) men inderst inde ved jeg godt at børnene har det godt hvor de er, og at telefonen er opfundet hvis der skulle blive noget...

    jeg siger dig hønemoren her havde svært ved det da vi skulle 2 dage til skallerup klit for et par måneder siden UDEN børn, men det var 2 super dejlige dage med min mand, og det var alle bekymringerne værd, som der jo slet ikke var grund til, min mor og mormor passede ungerne uden problemer..


  • #6   24. jun 2012 Tak for jeres svar.

    Ditte - det lyder helt præcis ligesom med mig:-D

    Jeg kunne virkelig bare godt tænke mig at komme lidt ud på lørdag, det skal nok gå..Håber jeg:-D


  • #7   24. jun 2012 Altså her er også meget mig der gjord ting. Men da min datter var knap 3 mdr blev jeg syg juleaften og han måtte tage sig af og klare super fint, da jeg i maj måned da gun var 8 mdr. Skulle opereret og blev indlagt akut i døgn som ikke var planlagt, ja det klare han også ganske fint..
    Så godt at hun blev meget far glad... Hi hi

    Og du vil have godt med komme ud. Og gå helt glat, så kan vel ringe til dig. Eller mor eller svigermor


  • #8   24. jun 2012 Jeg har det som dig når andre skal passe mine børn. Alexander er 9 mdr og har været passet hos min mormor 2 gange til overnatning og hos min veninde og mine forældre begge gange har vi hentet ham, så han har sovet hjemme hos os. Jeg får så ondt i maven når han skal afleveres.. Vi plejer som regel, hvis vi skal noget at få mine forældre herhjem, så alt er som det plejer og så er vi her også når de vågner.

    Når Martin har dem er jeg meget mere rolig, men jeg har også altid haft aftenarbejde, så han har stået for aftensmad og putning af Oliver, så han er vant til at klare det selv smiley


Kommentér på:
Dårlig samvittighed!!!

Annonce