{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

:( Dårlig samvittighed {{forumTopicSubject}}

Mike begyndte i går at komme op på knæ fra kravlestilling, så jeg besluttede at jeg i dag ville sætte bunden i kravlegården ned. Jeg lagde Mike i kravlegården da jeg lige ville gå på wc inden jeg ville gå i gang med projektet. Jeg når lige at sætte mig på toilettet da jeg hører et kæmpe pump efter fuldt at en kæmpe skrig. Mit væreste mareridt er gået i opfyldelse. Mike var væltet ud af kravlegården. Hold op hvor jeg har dårlig samvittighed. Vagtlægen siger vi skal holde øje med ham om han har fået hjernerystelse. Jeg tror ikke han har slået hovedet fordi han har ingen bulerer eller noget. Han var meget ked af det, men det gik hurtigt over så jeg tror det mest var en forskrækkelse. Nu sidder jeg tilbage med en følelse af at jeg er en dårlig mor og så er jeg mega bekymret for mike selvom han er som han plejer at være. Er der andre der har prøvet denne meget ubehagelige oplevelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :( Dårlig samvittighed
  • #1   5. nov 2011 ikke det samme, min min niece faldt ned fra spisebordet, på "fars vagt" - og han var meget meget ked af det!..

    du gjorde det ikke i ond mening, og der er ingenting sket, så giv din søn et knus og et kys, sæt bunden ned, og hyg dig lidt med ham smiley


  • #4   5. nov 2011 tror vi alle prøver noget i stil med det du lige har oplevet- man gør sit bedste som forældre, men sommetider sker uheld bare , desværre! håber han er okay smiley

  • #5   5. nov 2011 Ja, det er ikke særlig rart.
    Det er heller ikke helt det samme jeg har prøvet, men fik hvertfald også følelsen af at være en dårlig mor.
    Jeg lå og sov inde i vores seng, og min mand ligger så vores datter ind ved siden af mig fordi hun er faldet i søvn. Han går så ud af lejligheden, og jeg reagerer ikke på at hun er vågnet.
    Indtil jeg vågner af et bump og et skrig. Hun er så faldet ud af sengen. Nøj, jeg følte mig også bare som en dårlig mor der.


  • #6   5. nov 2011 Vi har ikke prøvet det, men jeg må lige skrive til dig at du ikke skal føle dig som en dårlig mor.
    Det kan ske for selv den bedste, det tager et splitsekund for de små pus at komme galt afsted.

    du får lige en trøstekrammer smiley


  • #8   5. nov 2011 Her har Ida faldet ud af sengen...da hun var helt lille og jeg/vi vidste ikke at hun var begyndt at blive mere mobil....vupti, så fik hun skubbet sig hen til sengekanten (på vores seng) og så BUMP.....havde det også rigtig dårligt.

    Der har været et par andre hændelser også, så ting sker...men heldigvis har det ikke været alvorligt.


  • #9   5. nov 2011 Det er lige sådan noget jeg frygter. Bare det at jeg kommer til at træde en af hundene over poten så blvier jeg undskyldningen selv. *g*

    Men selvfølgelig er du ikke en dårlig mor fordi det er sket!!! Det sker garanteret for rigtig rigtig mange mødre/fædre.


  • #10   5. nov 2011 tror sådan noget sker for alle, victor faldt også ud af vores seng da han var lille og fik en mega stor bule. man er ikke en dårlig mor eller far af den grund, det sker så hurtigt når de kommer galt afsted.

Kommentér på:
:( Dårlig samvittighed

Annonce