{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

Gravid, men ulykkelig... {{forumTopicSubject}}

Vi har lige solgt vores hus, har fået lækker lejlighed i stedet, jeg arbejder som skolelærer, og min kæreste går PT hjemme da vinteren har været hård for hans branche - han er murer..
Jeg får altid mens den 1. i måneden, men pga. stress med flytning osv. slår det mig pludselig i dag, at det da faktisk er ret længe siden, så tager en g-test, som er positiv...

Sidste år, på den samme dato endda, opdagede jeg at jeg ventede vores ønskebarn.. skæbnen ville at det til trods for at have været til scanning, osv. mistede barnet grundet svære misdannelser i 18.uge. Det var et hårdt slag for os begge, og vi blev enige om, lige at holde projekt baby på stand by, satte huset til salg, og gjorde klar til at starte forfra. Jeg søgte en stilling i udlandet, som jeg fik og skal starte i pr. 1.9.
Jeg har brugt p-piller siden denne beslutning, og idag, ja, så står jeg med en positiv test... præcis et år efter jeg opdagede jeg var gravid sidst..
Et eller andet sted, synes jeg da det er dejligt, men omvendt, så er jeg mega bange for at det går galt som sidst.. Og hvad nu med de drømme vi nu havde for fremtiden, det kan vi jo ikke nu... Jeg ved mit nuværende arbejde ville være himmelhenrykte for at kunne beholde mig, men nu havde jeg jo glædet mig til det andet..
Og ja, hvis huset så bare ikke havde været solgt, så havde vi jo kunnet beholde det, men nu sidder vi i lejlighed...
Ja, et eller andet sted så er jeg dybt ulykkkelig, og kan faktisk set ikke glæde mig over det, og sådan skulle det jo ikke være...