{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.633 visninger | Oprettet:

Gravid, men ulykkelig (UPDATE) {{forumTopicSubject}}

Hej piger, for lidt tid siden postede jeg et indlæg om hvordan jeg er gravid med ønske barnet men føler mig dybt ulykkelig inden i.

http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=50709

Jeg var hos min jordemoder igår, og hun var da nok bare det sødeste menneske jeg længe har mødt.
Jeg snakkede med hende om det, og hun fortalte hvordand et var en naturlig reaktion efter hvad der førhen er sket og hvordan jeg er bange for at miste.
Vi snakkede også om at jeg skulle sige fra overfor familien med at snakke om det hele tiden og hvordan de blev nød til at respektere det skal foregå i mit tempo.

Jeg fik det simpelthen så godt bagefter og jeg følte at jeg endelig havde mødt en der forstod mig og hvor jeg ikke rendte panden imod en mur.

Min mand og jeg tog derefter sammen i ønskebørn og i baby sam og kiggede på barnevogn og andre baby ting og jeg havde det helt okay med det.
Den snak med jordemoderen har virkelig gjort at jeg ikke længere føler mig forkert omkring mine følelser og jeg føler at det er okay at jeg er som jeg er og at jeg har det som jeg har det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid, men ulykkelig (UPDATE)
Kommentér på:
Gravid, men ulykkelig (UPDATE)

Annonce