{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Ulykkelig {{forumTopicSubject}}

Som tidligere skrevet, blev jeg ringet op af min læge fredag, og fik meddelelsen om at jeg var gravid.. ingen tvivl om det..
De sidste dage har været fantastiske, og har aldrig været mere lykkelig end jeg har været den sidste uges tid.. Idag skulle jeg så til lægen og få fastsat en termins dato, hvorpå jeg får beskeden om jeg ikke er gravid, men at den anden læge har lavet en fejl... Da blev mit hjerte knust.. Den sidste uge har jeg i god tro, gået rundt og fortalt venner og bedsteforældre jeg venter mig, og har så idag i tåre måtte fortælle dem at lægerne ikke har styr på hvordan man læser en blodprøve..
er så ulykkelig, og føler jeg har "tabt" noget jeg elskede, som jeg jo egentlig aldrig havde...
Er så vred over hvordan sådan en fejl kunne ske?! jeg forstår igenting, og kan ikke foretage mig andet end at græde..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulykkelig
  • #1   14. maj 2008 Hej Brina,

    Jeg kan godt forstå at du er rigtig ked af det.
    Jeg ville rigtig gerne give den læge et verbalt møgfald, det er simpelthen at lege med folks følelser.
    Jeg ved godt at alle kan fejle, men læger burde have styr på deres ting!
    Lidt skræmmende at de ikke har kunne finde ud af at læse en blodprøve.

    Det lyder nok lidt kliché men prøv at hold hovedet oppe, i må blive ved med at prøve.

    Kram fra Tania


  • #2   14. maj 2008 Hej...

    Ej hvor forfærdeligt... Hvordan kan en læge lave sådan en kæmpe betydningsfuld fejl, som betyder så meget for ét menneske... Ej hvor er det dårligt...

    Men prøv at hold hovedet koldt og højt, I må bare ind under dynen igen, hvis I gerne vil have barn nu...!

    Mange kram smiley


  • #3   14. maj 2008 nu bliver jeg helt nervøs med at jeg skal til lægen og blive undersøgt her den 20. men kan godt forstå dig uden tvivl om det. ville sku også blive ked det hvis det var mig.

  • #4   14. maj 2008 ej stakkels jer.. nu når i havde glæder jer sådn - for det gør man jo med det samme.. Det var da godt nok en led fejl fra lægens side.. Kan slet ikke forstå at de har ladet jer gå en hel uge og glæde jer over nyheden og så først sige det, når i kommer til lægen....

    Håber i får humøret op igen - måske der er held næste gang.. smiley


  • #5   14. maj 2008 ej det er jeg ked af at høre. synes da nok lægen burde ha ringet til dig for fortalte det

  • #6   14. maj 2008 hvor har jeg ondt af dig:o( Igang igen, det skal nok komme

Kommentér på:
Ulykkelig

Annonce