{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

At smide sutten {{forumTopicSubject}}

Min yngste pige er 3,9 år og vi er først nu ved at smide sutten.

Hun har være rigtig meget syg og indlagt et hav af gange så jeg syntes det har været svært at tage den fra hende, men nu skulle det altså være, hun har være frisk en længere periode, og vi har ferie smiley

Hun tager det super fint, hun græder ikke når hun skal sove, men siger dog flere gange i løbet af dagen at hun savner dem..

Og så er hun virkelig længe om at falde i søvn, hun kan slet ikke finde ro, heller ikke med en bamse, klud eller andet..

Hun har altid brugt en sut alm, og så haft en sut hun snusede på, og det er mere snuse sutten hun mangler..

Jeg syntes virkelig det er svært at tage sutten, det er jo helt som at sende deres bedste ven væk..

Vi puttede sutterne og en tegning i postkassen til julemanden, har lovet hende en tur i Tivoli og så for hun en stor julegave.

Jeg kan virkelig ikke huske at den store vi har, havde svært ved at smide sin sut.

Vores lille har overhoved ingen problemer med sprog, det er egentlig pga hendes tænder at vi mener sutten skal væk nu.

Jeg ved ikke hvad jeg vil med det her, måske bare sige jeg har en snert af dårlig samvittighed over at tage den dumme sut


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At smide sutten
  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #1   16. okt 2014 Jeg fjernede den først om dagen og bagefter om natten smiley han begyndte at bide huller i dem, og så stoppede jeg med at købe nye smiley

  • #2   16. okt 2014 Det er længe siden at hun ikke har haft dem om dagen, det stoppede vi med for over 6 måneder siden, med mindre at hun har været syg, eller sovet til middag..

    Men jeg var for hurtig med at sige det går godt, for i nat har hun så feber, hoster, og har været vågen siden jeg oprettede tråden..

    Dels fordi hun ikke kan falde til ro pga sutterne, og dels pga hosten..



  • #3   17. okt 2014 Uha vi står i det samme , Erika bliver 4 i næste måned og hun sover stadig med sut , hun knus elsker den:/ og har virkelig svært ved at tag den fra hende og samme følelse som dig, så jeg er kommet frem til at hun for lov at beholde den, til hun selv siger fra:) når hun er 14 eller noget hahaha:) ej spøj til side, kender ingen skolebørn med sut så satser på der kommer en dag hvor hun bedre kan slippe den:)

  • #5   18. okt 2014 Cecilie skal egentlig kun af med den fordi hun har fået sutte tænder og vi var ved tandlægen og hun sagde at nu skulle vi tænke på at vende hende af med dem

    Hun havde lige krise i onsdags, men det er faktisk gået super fint de sidste dage


Kommentér på:
At smide sutten

Annonce