{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

Af med sutten {{forumTopicSubject}}

Søger lidt inspiration til at smide sutten.
Min datter bliver tre år til december og vi har snakket med hende om, at hun snart skal holde op med at bruge sutten. Umiddelbart er hun med på, at det er sådan det er. Men hvordan skal vi gøre det rent praktisk? Jeg har hørt om flere som sender den til julemanden og det ville jo være oplagt når det er i december hun fylder år, men hvordan gør man? Er det bar at smide den i en kuvert og så sørge for, at der ligger en gave til hende dagen efter? smiley

Har I andre gode forslag til, hvordan vi gør?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Af med sutten
  • #1   20. okt 2014 Syntes umiddelbart det lyder meget fornuftigt at sende den til julemanden når nu det er i dec ;D

  • #2   20. okt 2014 Vi har lige sendt vores yngste piges sutter til julemanden.

    Hun puttede dem ned i den bøtte hun havde til dem, så tegnede hun en tegning til ham og så puttede vi dem i vores egen postkasse.

    Vi bor i hus derfor kunne de ryge egen postkasse


  • #4   21. okt 2014 Vi har taget en af sutterne. Og klippet hele sutten af så det kun er den runde også kunne hun sidde og sutte lidt på den og en hel dag spurgte hun ik efter sutten og om aften spurgte hun efter den igen hvor jeg viste hende den jo var klippet i. Men så fant hun en ex og et par gange hsr hun fundet frem fra sine gemmer så nu virker det tricks ikk mere. Så vi vil osse prøve jule manden

    Men hun bruger den kun om aften til falde i søvn med ellers ik men hun er osse tre et halv så det på tide og komme af med den.


Kommentér på:
Af med sutten

Annonce