{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

sutten.. :o) {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dreng fra den 20 januar 2008 som altid har været meget sutteglad :o)
siden han fyldte 2 år har han dog kun haft sutten når han skulle sove til middag og om natten..
Jeg har tænkt meget over hvornår børn skal af med sutten og at det ville blive svært da han er så glad for den men i går havde vi følgende samtale.

Mor : Villads, du skal ligge sutten ind i sengen.. Villads : nej.. Mor : du kan enten smide den ind i sengen eller i skraldespanden for mor gider ikke se på den.. Villads : jeg smider den i skraldespanden.. Mor : fint men så har du ingen når du skal sove.. (havde dog 3 på lager han ikke kendte til)

Men han smed sutten ud og puttede sig til natten uden sut og uden brok :o)

Det syntes jeg var ret sejt af min lille dreng :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sutten.. :o)
  • #1   22. maj 2010 det var rigtigt flot..tror ikk det går så nemt her når vi når dertil.

  • #2   22. maj 2010 Dejligt : )

    Min søn på 3½ har lige smidt sutterne i en pose i dag, som Julemanden skal hente i nat, og så gemmer han lige et par stykker til Farfars gravplads, og til BonBonLands suttetræ : )


  • #3   22. maj 2010 Hold da op hvor flot! Der er en der er viljestærk! SÅ tog han selv kampen. Hvor er han sej når han var/er så sutteglad

  • #4   22. maj 2010 mot til Tobias : takker :o)
    Liane : jeg havde godtnok heller ikke regnet med at det ville gå så nemt her.. han har spurgt lidt til den her i eftermiddag da han er lidt træt men når jeg siger at den har han jo smidt i skraldespanden så kan han jo godt huske det og så er det jo bare sådan det er, han bliver ikke ked af det eller noget.. utroligt syntes jeg :o)
    Anne J : det lyder som en god måde at smide sutten på, det var også lidt det jeg havde i tankerne med Villads, men det er jo så ikke nødvendigt nu :o)
    Max : det er så dejlig nemt :o)
    Jeannie : ja han er meget viljestærk, det er rart at han selv tog kampen :o)


  • #5   22. maj 2010 dejligt til min søn sage vi store drenge bruger da ikke sut og så tog mathias allesammen ud i skraldespalden efter et par dage sage store drenge bruger ikke sut.. sage han og smed dedm alle sammen ud

Kommentér på:
sutten.. :o)

Annonce