{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Af med sutten {{forumTopicSubject}}

Nu har vi ikke det problem mere da tøsen i raseri selv smed sutten væk.
Men hvad er det lige der gør at ungen (undskyld sproget) skal ha sutten så mor eller far henter enten i dagpleje eller børnehave??
Sutten har der jo ikke været brug for før lille purk blev hentet hvorfor så nu??
Jeg er absolut stor fan af sut til trøst og tryghed og ved sove tid, men hvad gør at lille purk har SÅ meget brug for sutten når den bliver hentet????

Jer der konsekvens propper sutten i ungens mund ved afhentning fortæl hvorfor. Lige fra dagpleje til børnehave (4-5 år)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Af med sutten
  • #1   28. maj 2013 Nu er jeg selv kun mor til et sutte barn, og han får aldrig sutten når han bliver hentet, da jeg for det første ikke kan forstå hvad han siger når han har sut, og for det andet er sutten kun hvis man skal sove eller er meget ked af det. Har dog en bekendt vis datter er 3 og hun får sin sut som det første når hun bliver hentet, og det gør hun fordi hun skriger og hyler indtil hun får den.

  • #3   28. maj 2013 Vito får den ikke sååå ofte mere ved afhentning, men jeg har den altid på mig. Han har aldrig brudt sig om at køre bil, og han har indtil for nyligt hadet at blive hentet, da han gerne vil lege mere.
    Han plejer at skrige, slå, sparke og modarbejde mig på alle måder når jeg henter ham, og når han så oven i købet ikke kan lide bilen, synes jeg sutten er en ganske god måde at hjælpe ham til at falde ned på!


  • #4   28. maj 2013 Her har Marcus siden han var 10,5 mdr og startet i dp kun har sin sut når han skal sove. Vi bruger den faktisk heller ikke til trøst. Han er nu 20 mdr og hans sut smider han selv op i sin seng når han har været i bad om morgenen og ved hvor den er når vi siger han skal i seng.
    I dp er sutten fast ude i barnevognen.
    Min pap søn brugte fast sut til han var 4 og det har påvirket hans sprog meget, dette ønsker jeg ikke for Marcus og derfor tog vi sutten fra ham i alle vågne timer da han begyndte i dp.


  • #6   28. maj 2013 Trine: jepp såen har jeg det også. Laura havde ikke sut i dagplejen da den lå i barnevognen og ventede til hun kom ud og sov. I børnehaven var den slet ikke med.

Kommentér på:
Af med sutten

Annonce