{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Af med sutten
  • #1   19. feb 2012 Vi sendte dem til My Little Pony ;o)
    Tegnede en flot tegning og skrev et brev.. Så gik vi sammen på posthuset og købte en bobbel kuvert, og kom tingene og sutterne i. Satte frimærke på, og puttede det i postkassen ;o) Hun spurgte aldrig om dem efter det. Og så måtte hun vælge en my little pony i BR ;o)


  • #2   20. feb 2012 Vi gav den til skraldemanden og dagen efter da skraldespanden var blevet tømt havde "skraldemanden" lagt en gave med cars biler til ham ;o)
    han spurgte kun efter dem en aften :o)


  • #3   20. feb 2012 Ok, kan godt mærke det er mange år siden jeg sidste har fra vendt en med sut. Casper bliver jo 12 og Elisabeth er 16 så det er et par år siden de brugte sut. Griner

    Kom blot med flere gode råd ;o)


  • #4   20. feb 2012 Vi rendte simpelthen tør for sutter herhjemme. Jeg kunne ikke finde en eneste, så var der jo kun en vej og det var at sove uden sut. Det er så første nat uden sut sidste, og han fik lov at falde i søvn inde ved mig og så bar jeg ham ind i hans egen seng.

  • #5   20. feb 2012 Vi startede med at vores datter kun havde sin sut når hun skal sove, og lige så snart hun står op aflevere hun den igen.. Så en aften spurgte hun ikke efter den og har lige siden sovet uden.. Om natten. Det er ca 1 1/2 måned siden. Hun har den dog stadig når skal sove i barnevognen til middag. Der vil hun ikke slippe den. Men håber det giver sig selv når hun starter i BH om 3 mdr og ikke skal sove i barnevogn mere..

  • #6   20. feb 2012 Vi har lige smidt sutten herhjemme, for ca. 1 mdr's tid siden.

    Det skal lige siges at vi længe kun har brugt sut om natten, da vi ikke har ment den har været nødvendig om dagen. Blot en dårlig vane smiley

    Vi brugte ca. 2 uger på at snakke om at det kun var babyer der brugte sut, og at store piger ikke brugt den. Så begyndte hun selv at sige når hun så børn med sut i munden at det kun var babyer der brugte sut.

    Så tog vi tyren ved hornene en lørdag formiddag og snakkede med hende om at nu skulle vi pakke sutterne væk, så vi kunne tage ud og hænge dem på et suttetræ.

    Hun hjalp til med at putte dem i pose, og finde dem alle sammen. Efter vi havde pakket suttene væk, kørte vi i fætter br og hun fik lov til at vælge en "farvel til sut gave". Hun har aldrig spurgt efter dem, og har bare lagt sig til at sove uden problemer.

    Vi har endda oplevet at hun har fundet en sut efterfølgende, og der kom hun selv og sagde at den kun var til babyer.


  • #7   20. feb 2012 Skal måske lige nævnes at vores datter er 2½ år..

  • #8   20. feb 2012 Linda - Hvorfor ikke? Det er da en stor ting at smide sutten, og det er da en god ting at give en gave. En belønning til et barn der bare er så dygtig at smide sutten.

  • #9   20. feb 2012 Vi sendte vores sutter til julemanden og så købte vi en Build a bear til Anabell, hun var 3 1/2. Men hold da op det trak tænder ud, det tog næsten en uge før hun ikke græd sig i søvn, hvor vi lå sammen med hende:o//

  • #10   20. feb 2012 Oliver afleverede sin i julesokken natten til den 1. december smiley Til julemanden, siden har han ikke spurgt efter den en eneste gang og det er nu 3 mdr siden smiley Det gør ham intet at andre børn bruger sutter så det er jo helt fint


  • #11   20. feb 2012 heroppe hvor vi bor er der sårn et akvarie sted hvor man kan give et bastemt bassin hvor der er fisk i der må man hænge sine sutter ved, der er fisk og krabber smiley


  • #12   20. feb 2012 Linda - Vores datter var også pave stolt, men det var mere fordi at hun nu var en stor pige i stedet for en baby smiley

  • #13   21. feb 2012 Hehe okay.. Utroligt der kan være så stor forskel. Men vores datter har ikke været vildt afhængig af sin sut, det har været mere hygge.

  • #14   21. feb 2012 Laura bruger kun sut om natten, jeg kan ikke (undskyld) fordrage unger med en prop i munden når de render rundt. Ser mange forældre der propper sutten i munden på ungen hvor jeg gør det omvent.
    Laura har sutten (udover nat) når der er trøst fordi hun har slået sig.
    I børnehaven er den slet ikke med så der er ingen sut trøst.

    Julemanden kommer ikke påbesøg her i huset ;o)

    Men en bytte handel med den sidste sut skal da prøves om nogle mdr.

    Kom blot med erfaringer, syntes det er godt af høre andres erfaringer ;o)


Kommentér på:
Af med sutten

Annonce