{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.876 visninger | Oprettet:

kæreste adoptere min søn {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre jer om i ved hvordan reglerne er for hvis min kæreste beslutter sig for at adoptere min søn for han taler meget tit om Det, men føler det er en dum idé for man ved jo aldrig om vi en dag går fra hinanden, men hvis I har gode råd til det hele vil jeg meget gerne høre det fra andre (: og hvis i har en side hvor alt står omkring dette vil.jeg blive glad hvis I sender et link.
Også i ikke misforstår noget så vil kæresten bare være sted far og ikk tage min søn fra mig (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæreste adoptere min søn
  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #1   21. sep 2014 Der stå alt om det på statsforvaltningens hjemmeside.

  • #2   21. sep 2014 Er der en bio far, skal denne skrive under.

    Og går i fra hinanden er din kæreste så stadig far for dit barn og de forpligtelser det medfølger.


  • #3   22. sep 2014 Vis dit barn har en biologisk far så skal han give jer hans underskrift på at han afskriver sig div ting som børnebidrag osv.

    Har i ikk kontakt til barns far så skal i begge være ober 25 år for kunne så vidt jeg husker eller være gift.

    Vis i to går fra hinanden og din nuværende fyr skriver under så hænger han på bidrag og pasning som en biologisk far ville gøre


  • #4   22. sep 2014 Så alt det min søns rigtige far betaler og han skriver under vil alt det han betaler vil min kæreste skulle betale

  • #5   22. sep 2014 I skal virkelig overveje det. Min biofar mistede jeg kontakten til da jeg var lille og min mors mand adopteredes mig. Så blev de skilt og der gik nogle år så fik han en ny kæreste og så ville han ikk se mig mere fordi hans nye kæreste blev gravid. Da jeg var 16-17 år valgte jeg så at bede om at få ophævet Adoptionen. Men det gør ondt når en der Selc har valgt At være ens forældre pludselig siger fra. Så vær sikker inden i gør det

  • #6   23. sep 2014 Ja selvfølgelig.
    Ligesom dit barn får ave ret efter ham


Kommentér på:
kæreste adoptere min søn

Annonce