{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

AKLJ
AKLJ
Tilmeldt:
13. mar 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

faderskab - samvær? {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen smiley

Er ny herinde, og har lige et par spørgsmål ang. faderskab & samvær?

For at gøre en MEGET lang historie, bare nogenlunde kort smiley -
Jeg har en datter på 8 måneder, og der er faderskabs sag igang, som vi nok meget snart får svar på. Sagen er den at jeg ikke ved om faderen vil have noget med min datter og gøre eller ej, HVILKET jeg ikke håber han vil, lyder barskt men .. (har mine grunde) Han har tidligere spurgt om min kæreste vil adoptere, hvilktet min kæreste gerne vil hvis det kom dertil, mig og min datters far var gået fra hinanden da jeg fandt ud af jeg var gravid, og gjorde det klart at han ikke behøvede tage del i det overhovede da det var MIG der valgte at beholde hende og han ikke ønskede det, han har ikke kontaktet mig efter hun er kommet til, andet den ene gang hvor han spurgte ang adoption..
Nå men udover det er han MEGET ustabil, ryger hash dagligt ( hvilket jeg vil kalde at være misbruger) sniffer div. ting i weekender, har ikke noget job og har tidligere været på lykkepiller, nå men sagen er den at han har et barn i forvejen med en anden, dette barn ser han jævnligt, om det så er fordi at moderen til dett ikke ser hvad der foregår eller om det er fordi hun lukker øjnene for det og bare synes det er rart med "aflastning" ja det ved jeg ikke, han har så fået en anden kæreste med barn, ja mon ikke hun os bare lukker øjnene for det, eller om hun er med på den, ja det ved jeg nu heller ikke?

Men ... HVIS han nu vil have samvær med min datter alligevel, kan jeg så kræve at det bliver overvåget, og at han ligger nogle rene prøver på han ikke har taget div. stoffer?

Hvis jeg fortæller disse ting, kan det så gå ud over hans samvær med det andet barn?

- Det skal lige siges at da jeg var sammen med ham, har han optil flere gange siddet og røget sig fra vid og sans hvor han har haft sit barn på weekend. hvor han har siddet og røget fed i stuen med døren på klem til soveværelset hvor hans barn sov - Manden er syg !!!
Han har smadret hele hytten og MIG mens hans barn sad på gulvet og skreg ..

Nogen der lige kan hjælpe mig her? for jeg skal da ærligt sige at jeg på ingen måde ville udlevere min datter frivilligt til ham!

puha det blev langt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  faderskab - samvær?
  • AKLJ
    AKLJ Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #1   13. mar 2012 haha nej mon dog det er den samme smiley haha .. men kunne da godt lyde sådan smiley

    åh det da en lettelse, for hold da op hvor har jeg ikke lyst til at aflevere hende alene, efter de ting jeg har set tidligere !!
    har virkelig bare gået og haft det dårlig over, hvis han kræver at se hende ! Hvis man bare ikke kunne gøre noget smiley


  • AKLJ
    AKLJ Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   13. mar 2012 Tusind tak for svaret smiley
    Virkelig godt at høre, nu er jeg lidt mere lettet smiley


  • AKLJ
    AKLJ Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   15. mar 2012 Tusind tak for svar ..

    Og tak for de pæne ord smiley
    Ja det er dejligt at have en kæreste der vil tage prinsessen som sin egen smiley
    Men ja jeg har bare den holdning at når det er MIG der har valgt at beholde barnet selvom faren ikke ville det så skal han heller ikke tvinges, jeg har jo valgt hende fordi jeg kunne og ville klare det selv smiley at der så er kommet en kæreste ind i billede der vil tage ligeså stor del i min lille prinsesse er jo bare bonus smiley men som sagt kræver jeg intet af ham heller ikke børnepenge hvis han ikke kræver del i hende smiley


Kommentér på:
faderskab - samvær?

Annonce