{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.654 visninger | Oprettet:

Hvor moralen henne ???? {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen nød til, at komme af med min frustration. Sagen er den, at min mand før han mødte mig, datede en i ca. 3 mdr. hun havde var meget desperat, 2 dagen efter de havde mødt hinanden, stod hun på trappestenen med alle sine ting, hun havde forladt sin kæreste igennem 6 år. hun fortalte min mand, at hun havde pstav. men kom alleligevel efter 14 dage og sagde, at hun var gravid. min mand gjorde hende klart, at han syntes det var alt for hurtigt, at skulle have barn, sammen, når man ikke kendte hinanden. og han kunne jo heller ikke være sikker på, at det var hans barn, når der kun var gået 14 dage. men hun insisterede, på hun ville have det barn, hvor min mand meddelte hende, at han ikke ville have det barn, de prøvede at få deres forhold til, at fungere. men hun havde op til flere mænd på samme tid, så ham bedte hende om, at flytte, hun udtalte sig, at hende og hende ex, havde prøvet igennem flere år, at få et barn men det, var ikke lykkes, så hun skulle nok selv sørge for det barn. Så vidste sagen sig så, at hun flyttede tilbage til sin ex. og han syntes åbenbart, det var helt okay, hun kom tilbage efter 3 mdr. og var gravid men en anden. jeg mødte så min mand og han var helt ærlig omkring hvad det var der foregik. men hans tidligere date, havde åbenbart ikke tænk sig, at lade tingene ligge, han blev kimet ned.trods han bedte hende om, at lade ham være. og de måtte vente at se hvad dna testen viste. hun erklæret, at hendes kæreste ville adoptere barnet, og det var vi helt indforstået med. det viste sig, at være min mand der var far til barnet, men vi valgte, at ex'ens kæreste gerne måtte adoptere, da det så endelig kom på tale. trak hun i land. og meddelte, at vi kunne få lov til, at betale de næste 18 år. ikke nok med det ved jeg, at hun har lavet et indlæg her inde, hvor hun beskriver sagen helt anderledes. og barnet kalder hendes kæreste for far. så hvorfor fanden ikke lade ham, adoptere det barn. hun har nu slået op. at hun gerne vil være gravid igen, så tænker jeg bare, skal hun, så ud og finde en ny sæddoner. og trække et barn ned over hovedet på en mere som ikke ønsker et barn. helt ærligt. giv da folk lov til at vælge selv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor moralen henne ????
  • #2   30. okt 2013 Dim kæreste burde jo også have helgarderet med et kondom, om ikke andet så for sit eget helbreds skyld.
    Det siger da ligeså meget om ham at han er klar til ubeskyttet ser efter 14 dage som det første om hende.
    Og er det hans barn, er det da ligeså dårlig stil at han ikke vil tage ansvaret, ham synes jo sikkert det var sjovt nok at lave babyen.
    Men ja, gu er det surt, gu er det træls, men man er to om at danse tango!


  • #3   30. okt 2013 ja klart er det begges ansvar, men det virker som om, hun bare lige skulle ud og finde en tilfældig sæddoner og så tilbage til den gamle kæreste

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #4   30. okt 2013 Han har da meldt klart ud at han ikke ønsker barnet. Hvorfor vejer farens ord intet i disse situationer????
    Hvorfor skal det altid være manden der skal stå som det dumme svin


  • #5   30. okt 2013 Er vi enige om at de er enige om at have ubeskyttet sex? Så må han da tage det ansvar der følger med.
    Jeg synes ikke han er et svin, overhovedet.. Men han har selv stukket aben ind uden regnfrakke - og det kan vel ikke komme som nogen overraskelse for ham hvad det kan resultere i.
    Retssystemet er nu en gang bygget op sådan at moren har det sidste ord, også må han jo hoppe med på vognen i det omfang han selv synes det kan forsvares.


  • #6   30. okt 2013 En træls situation og stå i. Men han har haft sex med hende, og det kan jo skr uanset om man bruger beskyttelse eller ej! Han har valgt at habe sex med hende, og så må man jo tage det som en ting der kan ske.
    Måske hun gik tilbage til sin ex kæreste fordi hun måske vidste at han gerne vil barnet, og det vil din kæreste ikke?
    Kvinde har det sidste ord, om man vil det eller ej.. Måske man skulle overveje at kende dem man har sex med bedre, inden man bare hopper i kanen! Så havde han nok undgået at stå i den situation!
    Jeg syntes tilgengæld at din kæreste ikke er sit ansvar voksen. Tænk at man bare kan bortadoptere sit barn?! Ja undskyld med det syntes jeg næste er det værste. Når man har lavet et barn, så må man altså også tage sig sammen og se det lille barn. Det er jo en del af ham og af barnet..

    Må sige at jeg både syntes din kæreste og kvinde takler situationen meget uheldigt!!


  • #7   30. okt 2013 nu har ex'en jo selv valgt situationen, ved at først at lyve om sin pstav. og derefter ikke respektere min mand valg. når man får børn er det vil fordi man. regner med, at barnet skal vokse op med en mor og en far. syntes da min mands valg er det mest rigtige, at han ikke ønskede barnet når han kunne se det ikke kunne vokse op med sin mor og far

  • #8   30. okt 2013 Maria - Men barnet er jo født, så han bliver da nød til at tage ansvaret for det. Nej, han ønskede det ikke, men det kan han ikke gøre ret meget ved nu.

    Syntes virkelig det er synd for barnet, tænk sig at vokse op med en mor, som er en biip, og en far som ikke vil det. Kan godt se at det er surt for din kæreste at få trukket et så stort ansvar ned over hovedet, men syntes virkelig ikke at han kan løbe fra det ansvar. Barnet fortjener at have begge forældre, så de må jo få det til at fungere med barnet.


  • #9   30. okt 2013 Jeg kan mærke, at jeg bliver så gal indvendig når jeg hører om sådan en situation her. Jeg mener, at manden har lige så meget at skulle have sagt, angående at beholde barnet eller ej. Alt andet er møg egoistisk af moderen.



  • #10   30. okt 2013 Stine - Helt enig, det bør være en fælles beslutning.

  • #11   30. okt 2013 Så må man jo lade være med at stikke den op i fremmede, endda uden beskyttelse..


    Som jeg læser det forventede hun ikke at blive gravid, da hun har forsøgt forgæves i flere år? Jeg siger ikke at hun handlede rigtigt ved at lyve om staven men jeg synes nu alligevel der er forskel på bevidst at blive gravid med en mand og så at man reelt ikke tror det kan ske.


    Alt hvad der kunne være sket og hvad din mand ønskede er sådan set ligegyldigt nu. Der er et barn og din mand er faren. Så nu må han tage sig sammen og være far og leve op til sin forpligtelse.


  • #12   30. okt 2013 Det ville være mere synd for barnet, at begynde at sige han gerne vil se det. hun er binde gal den kælling. selv om hun ikke kender mig, har hun kørt hetz på mig, så slemt, at har måtte have politiet ind over. det gavner ihvertfald ikke barnet. desuden har hendes mand taget faderrollen og barnet kender kun ham som far, det ville være synd for barnet, at komme og sige hejsa. jeg er så din rigtig far. mener det er moderens moral, at fortælle barnet hvad hun har rendt og lavet

  • #13   30. okt 2013 Jeg kan ikke lade være med at tænke er det her indlæg kun lavet for at provokere hendes eller hvad man nu kan kalde det. Du ved hun er herinde, eftersom du skriver hun har lavet indlæg herinde osv. Når hun læser det her indlæg ved hun da helt sikkert det er hende du skriver om osv.

    Men ja jeg må jo også sige din mand er sku en svag mand som ikke kan stå ved sit ansvar. Man er to om at have sex, to om at skabe et barn.
    Er man gammel nok til sex og så endda uden beskyttelse så er man sku også gammel nok til at stå ved sit ansvar.


  • #16   30. okt 2013 Maria - Det skal da ikke gå ud over barnet at i ikke kan få det til at fungere om barnet. En dag vil det barn finde ud af at det har en anden far, og så håber jeg sandelig din kæreste har en god forklaring.

    Bryder mig personligt ikke om at i lader jeres problemer gå ud over barnet, og nej, kan ikke se det er synd for barnet at få kontakt med sin rigtige far. Rigtig mange lever fint med flere "fædre".


  • #17   30. okt 2013 Trine: Kunne ikke være mere enig i det du skriver!!!

  • #21   30. okt 2013 Hvorfor går sådanne kvinder ikk på en spermklinik?? Ja det koster nogen penge men til gengæld spare man en del ballade.

  • #22   30. okt 2013 Jeg undrer mig hver gang de det mænd stikker den i tilfældige kvinder.

    De kunne nok ikke finde på at udlåne dankort og kode til hende, men de har tillid nok til at give hende alt ansvaret for at han ikke skak være far??


  • #23   30. okt 2013 Så langt tænker mænd sq da ikke smiley Langt de fleste af de fyre jeg kendte i mine unge dage prøvede alle at tale sig fra gummiet - selvom jeg sagde jeg ikk var beskyttet.

  • #25   30. okt 2013 Møg so..

    Man er to om at lave en unge og man er kraft dedme også to om at bestemme hvis der ikke skal være en unge.,
    Hvis det var mig der var manden, sø tror jeg seriøst mit temperament var løbet af med mig. Jeg havde skubbet hende ud over en trappe i håb om hun tabte ungen.
    Så respekt for at mænd kan styre det. Der havde vi kvinder isværket meget mere modbydelige.

    Jeg syns det er hæsligt!!!!


  • #26   30. okt 2013 Matilde: puha det var da godt nok vildt, hvis du kunne få dug selv til det... Det vil jo næsten være det samme som at du vil slå barnet ihjel.. Håber virkelig ikke at man som person kunne få sig selv til det. Barnet er jo uden skyld i det! Hvorfor skulle det slås ihjel fordi man har dummet sig gevaldigt, både mor og far!?

  • #28   30. okt 2013 Hvordan filan kan man være så kold? Det er jo et lille menneske der er derinde? Tænk hvis det var jer som ikke var kommet til verden og blevet nægtet livet fordi det var et uheldigt forhold eller en upser? Nogen gange skal man vende den om..

  • #30   30. okt 2013 En sag har altid to sidder, tænker jeg.. Måske er det lige så meget TS følelser som spiller ind, i og med hun er faderens nye kæreste..

    Men ja det var hårdt skrevet, og ja i nogen helt ekstreme tilfælde hvis moderen eller faren er sindssyge oven i hoved, men ellers så skal det meget til før jeg vil sige det er okay.. Og vil aldrig mene at den med at skubbe ned af trapperne er okay!


  • #32   31. okt 2013 Jeg syns sku det er mere synd og sætte et barn til verden, godt vidende at der ikk kommer til at være en far og en mor.
    Hvis det var mig og en eks (bollerne) kom og sagde sådan til mig, ville jeg føle mit liv faldet fra hinanden. Og jeg ville aldrig kunne elske et barn som jeg ikk ønskede.
    Ja det var hårdt skrevet, men jeg tror faktisk os kvinder ville blive mere sindssyge i låget, hvis det var manden der kom og gav os den melding.
    Jeg syns virkeligt det er respektløs og få et barn på den måde.

    Jeg skal være ærlig og indrømme at jeg har haft mange one Night stand uden gummi. Jeg tog mine p piller. ( ja døm mig bar, jeg var ligeglad dengang)
    Men blev jeg gravid med en, som inderligt ikke ønskede barnet, så blev det fjernet.
    Jeg kan slet ikke forstå nogen kan fyndig til at gøre det.

    Helt ærligt: tá dog på en skern klinik. Dom mange andre skriver.
    Men så skal de jo forøsrge alt alene, måske er det der skoen trykker.


  • #33   31. okt 2013 Men et rigtigt godt råd til dig ts: slet dette indlæg, især hvis du mener moderen er herinde. Kvinder blir ofte mere modbydelige, når de ved at f.eks du blir påvirket af det. Lad som ingenting og lad dine kæreste om det her. Lad som om du er fuldstændig ligeglad med hende.
    Go dag


  • #34   31. okt 2013 kvinder bliver også ofte mere modbydelige, når man sidder åbenlyst og sviner dem til, på et fora hvor de selv færdes...

  • #35   31. okt 2013 Enig med dig acs

Kommentér på:
Hvor moralen henne ????

Annonce