{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.575 visninger | Oprettet:

far er en "kvinde" {{forumTopicSubject}}

hej tøser ville lige høre hvad i syntes om dette,
min kæreste og jeg har været sammen i snart 5 år da vi havde været sammen i 2 år fortalte "han" mig at han endelig altid havde følt sig som en kvinde jeg opfordrede "ham" til at gå til lægen hvorefter han blev henvist til en psykiater som konstaterede han er Transseksuel/ transkønnet dvs biologisk en dreng men psykologisk en kvinde.

selvom vi ikke er ligesom alle andre har vi valgt at få børn sammen hvilket jeg overhovedet ikke kan se noget galt i nu når vi faktisk lavede vores datter selv, vi gjorde os mange overvejelser om det at få børn da det jo kan give anledning til mobning når vi når skole alderen men vi blev enige om at hvis vi bare opdrager vores datter ordenligt vil hun i det mindste ikke være så fordomsfuld og ha en større accept over for andre og ved at alle ikke er ens.

der er mange der "sviner" os og siger det er synd for vores datter men vi kan ikke se det kan være synd hun får det hun har brug for og alt den kærlighed hun kan rumme.

ved ikke om der er andre herinde der også er transseksuelle men hvis der er vil jeg da meget gerne høre fra dem smiley

men hvad syntes i om det overstående? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  far er en "kvinde"
  • #1   2. okt 2012 Jeg synes det er flot i vælger at fortælle det og være åbne omkring det. Det er ikke noget man skal skamme sig over på nogen måde og at i har valgt at få en datter synes jeg er fint. I mine øjne kan det sammenlignes med et lesbisk par der vælger at få børn.
    Og jo, det medfører garanteret noget mobning men igen - det gør hårfarven rød eller blond også, ganske som alt muligt andet. Børn er bare modbydelige nogle gange og det går da heldigvis over!

    Hils din kæreste og ønsk hende god vind frem over smiley


  • #2   2. okt 2012 det skal jeg gøre ved hende og tak smiley

    en af de overvejelser vi gjorde os var også det med mobning.

    om vi så var mange millionær og vores barn kun gik i "modetøj" kunne hun ha blevet mobbet hvis hun havde briller smiley


  • #3   2. okt 2012 Lige præcis!
    Her hjemme hedder farmand Mikkel. Hans mor gjorde det at hun brugte "Mikkel ræv" som kælenavn fra han var lille. Så når ungerne i skolen kaldte ham det som mobning smilede han bare og blev ikke det mindste ked - han var jo vant til det som en god ting smiley


  • #4   2. okt 2012 Mine forældre bor nabo til nogen der lever som jer.. De lever så med dine og mine børn, men børnene accepterer det fuldt ud og det er normalt for dem..
    Vil ikke udstille dem for hele babygalleri, men hvis du har lyst til det, så kan jeg sende et link til hendes hjemmeside i en pb.. smiley


  • #5   2. okt 2012 Synes det er flot at I er så åbne omkring det! smiley

    Hvordan følte du da din kæreste fortalte dig det? Jeg tænker, jeg ville selv have svært ved det, så jeg er som bare nysgerrig på at høre hvad din reaktion var smiley


  • #6   2. okt 2012 Tænker lidt - hvordan fremstår det i jeres hverdag at hun har det sårn ?
    Hun er kvinde ud til omverden os ?

    Sys det super fedt at i er åbne smiley så sejt altså ..


  • #7   2. okt 2012 min reaktion var bare først lidt i chock men eftersom det jo ikke ændre ens personlighed men kun ydre tænkte jeg nåh ja det er det indre der tæller og ikke det ydre og så var det ikke så "slemt"

    ja hun lever som kvinde 24/7 smiley


  • #8   2. okt 2012 smiley fedt så kan i dele tøj smiley hihi
    Sys det fedt i har været sammenså længe smiley det meget stort af dig sys jeg ..
    Men nu jeg lidt nys og personlig - har hun altid kun været til
    Piger så tænker jeg ? Du skal ikke svare hvis du ikke har lyst ..


  • #10   2. okt 2012 nej har faktisk aldrig været sammen med en pige/kvinde men eftersom jeg er cool med vores forhold er jeg nok bi-seksuel smiley er jeg sådan lidt kommet frem til men kigger da stadig efter de lækre fyre i gågaden smiley

  • #11   2. okt 2012 ahh sorry misforstod spørgsmålet smiley men min kæreste er også biseksuel men har kun prøvet at være sammen med en fyr en gang og det var før vi mødtes smiley


  • #12   2. okt 2012 Hihi okay smiley fedt du svare smiley

  • #13   2. okt 2012 Jeg mener absolut ikke det er synd for nogen! smiley Man er den man er, og det kan man ikke lave om på. Hvis noget tror jeg det er sundt, for så lærer jeres datter at have et åbent sind, og efter min erfaring ser man meget længere med åbne øjne smiley
    Skam er en følelse jeg slet ikke synes man skal dyrke, ikke engang udforske. Den kan kun bringe en noget negativt, og hvis andre mennesker forsøger at føre en i sådan en retning er det kun et tegn på at de selv har nogle accepts problemer.
    Dyrk det menneske man er, og lær andre at se det positive i den man er smiley


  • #14   2. okt 2012 Stort af dig at tænke sådan, helt sikkert! smiley
    Har hun så fået foretaget nogle operationer? Sig endelig til hvis du ikke ønsker at svare smiley


  • #15   2. okt 2012 Syntes det er fedt du har set på det som du har. Er ikke sikker på jeg ville have reageret på samme måde.. Ville selvfølgelig støtte ham i beslutningen, men tror ikke jeg kunne være i et forhold med ham som en kvinde..





  • #17   2. okt 2012 har aldrig prøvet at være sammen med en kvinde seksuelt vores sexliv fungere også optimalt nok da de nedre dele stadig er der og vil forblive det min kæreste har gjort klart at hun ikke ønsker en operation da det er omkring en halv millimeter man skal skære forkert for at miste føltelsen i benene og ende med stomipose resten af livet smiley

    hun er dog på hormoner (eller anti androgener som det hedder) de gør så hun får stoppet sin naturlige produktion af testeron så hun kun får det østrogen som hun selv producere ja tro det eller lad være mænd har også østrogen og kvinder testeron smiley
    vil så lige hilse at sige pms også opstår engang om måneden selvom hun aldrig vil kunne komme til at få det røde snyd siger jeg bare smiley


  • #19   2. okt 2012 ja dina det har hun smiley

    nok også derfor vores sexliv fungere så godt smiley


  • #20   2. okt 2012 Der er mange børn der har to mødre eller to fædre, og hvis hun lever som kvinde og også bliver kaldtes kvindeligt navn, er der jo ikke nogen def siger at I absolut skal fortælle at hun egentlig er en han, før jeres barn selv vælger at gøre det..
    Og jeg vil ikke tro der vil være mobning omkring det..
    Børn er gode til at acceptere forskellige mennesker når blot man er åben og ærlig


  • #21   2. okt 2012 kærestens navn er meget unisex navn da hun hedder Djan smiley

  • #24   2. okt 2012 selve østrogen kuren gør det også umuligt at få den op at stå og kunne lave børn men så langt er vi heller ikke kommet endnu de piller hun tager nu er kun nogle der stopper produktionen af testeron smiley

  • #25   2. okt 2012 Nej, jeg ser intet galt i det.

    Medmindre din kone ser meget maskulin ud, vil folk jo blot antage at I er et lesbisk par? Og selvom de fleste forældre er en mor og en far, er der flere og flere familier som består af mor + mor eller far + far, kun mor eller kun far. Det er ikke så meget rigtigt eller forkert længere.

    men jeg tror helt klart det er vigtigt at I ruster jeres datter godt, så hun kan finde ud af at håndtere de indtryk hun vil møde, for nogle vil da undre sig, og nogle børn vil sikkert også drille med det.

    men forkert? Nej, bestemt ikke. Er sikker på at I nok skal få et velfungerende og lykkeligt barn alligevel smiley


  • #26   2. okt 2012 lige et andet spørgsmål - hvad kalder prinsessen så hende ?
    far eller ?


  • #27   2. okt 2012 Hun er ELSKET og I vil hende det bedste..... Det er vigtigst!
    --- og ja så må I bare være åbne om det overfor hende når hun bliver gammel nok...

    Åhhhh jeg er fyldt med spørgsmål.....


  • #28   2. okt 2012 vi kalder hende far smiley man har jo kun en far og det er ham der ligesom har givet sæden til barnet smiley

    jamen i kan da bare spørge løs er rimelig åben for alt:)


  • #29   2. okt 2012 Du siger bare fra - har bare aldrig "mødt" en trans smiley

    Han er en hende?
    Han klæder sig som en kvinde?
    Tror folk han er en kvinde?
    Hvordan ser hun ud?
    Hvordan har hun det med sin tissemand - skal den væk?
    Har hun bryster?
    Har hun en dyb stemme?

    Ser du hende som en mand eller kvinde.... til dagligt og under samleje?

    Beklager smiley



  • #30   2. okt 2012 Mor til : meget af det du spørger om har hun alledwrede svaret på længere oppe smiley

  • #31   2. okt 2012 ... ja måske 2 af dem.... beklager.....

  • #32   2. okt 2012 Jeg er vokset op med to drengevenner, hvis far er trans. Han var alene far med drengene. Det har aldrig generet mig eller dem og jeg snakker stadig med deres far i ny og næ den dag i dag..
    Synes kun det er fedt med anderledes forældre, hvilket jeg også misundte dengang smiley

    Jeg vil Vildt gerne se din kæreste smiley
    Hvordan tog familien nyheden om at du nu er sammen med en kvinde ?

    Jeg ville ikke have problemer med at min mand ville være en kvinde hvis det var. Jeg ville nok heller ikke få et chok over det. Ikke at jeg tror han kunne finde på at skifte, for han er ret maskulin, men et chok nej.. Er ret åben og larges smiley
    Men jeg ville fadme blive ked af det hvis han ikke vil være sammen med mig mere smiley Vi har været sammen i snart 4 år (kendt hinanden siden 98') og jeg er stadig smask forelsket smiley


  • Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #33   8. okt 2012 Spændene emne og spørgsmål.. Jeg følger lige med smiley

  • #34   8. okt 2012 Mulle - Når du skriver deres far er trans, er han så transseksuel eller transvestit..?? Det er jo to vidst forskellige ting.. smiley

  • #35   8. okt 2012 Malena Aka *Miniovnen* 34+

    Godt spørgsmål. Hvad er forskellen ?


  • #36   8. okt 2012 En transseksuel er en kvinde "fanget" i en mandekrop eller omvendt.. Som Marias kæreste er.. En transvestit er en mand der er mand, men nyder at gå i kvindetøj.. smiley

Kommentér på:
far er en "kvinde"

Annonce