{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.820 visninger | Oprettet:

Ida B
Ida B
Tilmeldt:
21. mar 2012
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 22

Mine børns far er misbruger {{forumTopicSubject}}

Er helt ude af den..!

Sagen er den, at min kæreste er tidligere kokainmisbruger. For et par år siden gik vi fra hinanden pga. jeg opdagede han havde et misbrug. Han gik i behandling for det i et år og blev clean. Så blev vi kærester igen, og jeg blev gravid med vores andet barn.

I de sidste par måneder har han opført sig lidt suspekt, samtidig har han haft problemer med at betale til huslejen og der har været mange uforklarlige kontanthævninger på vores mad-konto.

I dag fandt jeg så en pose, med det jeg er sikker på er kokainrester i. Han benægtede alt, og brugte alle mulige undskyldninger om hvad det var brusetabletrester, panodil osv. han ville snuppe posen ud af hånden på mig, med jeg har gemt den som bevis. Men hvordan søren beviser man at det er kokain? ved man kan tage en urinprøve, men man har vist ikke stoffet i kroppen ret lang tid.

Har sagt han skal flytte ud imorgen, han er tosset på mig siger og siger jeg er fuld af løgn, og jeg bare er ude på at ødelægge hans liv. Er bange for jeg ikke kan få ham i behandling denne gang, da han bare benægter alt. Nogen der ved hvad jeg har ret til at kræve af han, for at han kan være sammen med sine børn, hvis han har et misbrug? Det er bare ikke fed timing, da der er to måneder til min termin, og jeg nu kommer til at stå alene med to små børn og to hunde:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine børns far er misbruger
  • #2   31. mar 2013 Jeg ville kontakte lægen, og gå den vej, hvis du vil have typebestemt hvad der er i posen.

    men det er jo ligemeget. Han har noget i den pose, og han kan ikke forklare hvad det er (for så ville han jo ikke skifte forklaring). når han tidligere har haft et misbrug, ville jeg bestemt også antage at det var narkotiske stoffer.

    mht. samværet så synes jeg han skal søge om det gennem statsforvaltninen, hvis ikke I kan blive enige.
    Gennem SF kan I få lavet en ordning så han skal aflevere en ren urinprøve, for at måtte have samvær. Og så ville jeg bede om at han har overvåget samvær i en vis periode, indtil han har vist at han vedbliver at være clean.

    Mht. den lille kan de også råde om samværet, da det vil være sammen med dig, af 1-2 timers varighed et par gange om ugen i starten.

    Kort sagt: kontakt statsforvaltningen og fortæl om situationen og bed om vejledning.

    Og så gør det mig rigtig ondt på dine vegne smiley


  • #3   31. mar 2013 Jeg har set at man kan købe drug teste i bilka.. Mener de koster 199kr

  • Ida B
    Ida B Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 22
    #4   31. mar 2013 Tak for jeres råd:) har i forvejen en tid hos lægen tirsdag, så kan jeg jo lige tage posen med og høre om hun kan teste det.

  • #5   31. mar 2013 Har desværre ikke nogle gode råd. Vil bare sende dig et stort cyber kram. Det er godt nok en rigtig træls situation. smiley

  • #6   1. apr 2013 Hvis pulveret smager surt er det med stor chance kokain el lign da det jo ofte ikke er rent, hvor meget du er for at smage på det ved jeg ikke, men ifald du er så sker der absolut intet ved det så længe det er helt helt lidt du smager på (og med det mener jeg en millimeter x en millimeter måske) og altså smager det surt ja så er der stort set ingen vej uden om. -ikke en opfordring til at du skal smage/spise det, men en information og sp kan du bruge den som du vil. smiley

  • #8   1. apr 2013 Ts er gravid så selvfølgelig skal hun ikke smage på det!!!

  • #9   1. apr 2013 Enig med ACS! Men gravid eller ej så lad være med at smag på det!

    Her får du lige et kram med i hatten! smiley


  • #10   1. apr 2013 Jeg sagde ikke hun skulle smage på det, men jeg forklarede hvad jeg vidste om det, som jeg også skrev. Så rolig nu - jeg gav mit besyv med.
    God aften


Kommentér på:
Mine børns far er misbruger

Annonce