{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.068 visninger | Oprettet:

Far er en drengerøv {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, at min kæreste og jeg er gået fra hinanden. Vi har det seneste år skændtes om alt og intet(som regel småting som huslige pligter). Vi bor ikke sammen, men det er noget vi har besluttet sammen, fordi vi ikke var klar til at flytte sammen da jeg flyttede med vores datter hjemmefra. Det betyder også at jeg som regel altid står alene med vores datter, da han arbejder i butik, så når han kommer her, så sover hun altid.

Vi er 18 år og 20 år. Vores datter var ikke planlagt og da graviditeten først blev opdaget i uge. 21, kom det som et kæmpe chok, og vi skulle til at være forældre, selvom det faktisk ikke var vores plan. Vi blev lidt tvunget til det, da vi ikke rigtigt havde noget valg(det er helt fantastisk nu, det bedste der nogensinde er sket. Jeg ELSKER at være mor for vores datter)..

Han er en drengerøv, der endnu ikke er færdig med at leve livet, som at gå i byen og tage på stadionen og se fodbold. Selvom jeg "kun" er 18 år, så er mit liv bare sådan, at jeg har en datter, og det har modnet mig rigtig meget, og derfor er jeg bare længere henne end han er. Jeg vil gerne at vi flytter sammen, så vi kan være en rigtig familie. Og om et par år eller 3 vil jeg gerne have et barn mere, men der er han overhovedet ikke.. Han siger, at han ikke er klar til at skulle være en familie endnu, han er ikke klar, til at lægge det vilde liv på hylden..

Puha, hvor er det svært, når jeg virkelig ønsker at være sammen med ham og skabe en familie sammen med ham. Det er desværre nok noget der ikke kan lave som på, da han som sagt ikke selv er klar til at være familie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Far er en drengerøv
  • #2   29. sep 2014 Min kæreste på 27 tager også på stadion osv, og vil også gerne se kammeraterne:) tror egentlig det en meget normal herre ting:) meen det skal slf ikke tage overhånd så frilivet bliver 1 prioritet:) du skal gøre op med dig selv om du kan acceptere hans drengerøv side for den forsvinder ikke bare sådan, og i og med manden er 20 år synes jeg han lyder meget normal men hvis du ikke kan leve med det er det bare med at komme videre:)

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #3   30. sep 2014 Min mand er 27 og på stadion ca en gang om ugen plus han træner 4-5 gange om ugen... Det kan jeg nu godt leve med ??

Kommentér på:
Far er en drengerøv

Annonce