{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.306 visninger | Oprettet:

Jaric W
Jaric W
Tilmeldt:
23. dec 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70

Jeg har født :) {{forumTopicSubject}}

Ja, havde termin 10/12 men fødte 29/11 mit andet barn, en skøn dreng på 52 cm og 3788 gram - godt han allerede ville ud nu smiley bliver dog gerne i gruppen?

Vi kom hjem dagen efter fødslen og alt er ok smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har født :)
Kommentér på:
Jeg har født :)

Annonce