Dreng Christoffer 2006
4.721 visninger
|
Oprettet:
Dreng Christoffer
fødselsår:
2006
Hvem ligner barnet mest:
En blanding af mor & far.
Mors øjenfacon, fars farve.
Mors læber/mund, fars ansigtsform+øjenbryn
Mors øjenfacon, fars farve.
Mors læber/mund, fars ansigtsform+øjenbryn
Temperament
En lille drillepind. Meget meget tapper. Han har været meget syg siden han var 4 uger gammel.....Trods det er hans humør altid højt, udforskende og utrolig kærlig og opmærksom.
Yndlings-underholdning
Lege med Duplo og biler.
Vægt og højde
Pt. er han 16 mdr. Vejer 11.1 kg og er 81 cm høj.
Han blev født i uge 38+0 -Var da 50 cm. lang og vejede 2.970 g. -En lille fyr.
Han blev født i uge 38+0 -Var da 50 cm. lang og vejede 2.970 g. -En lille fyr.
Bemærkninger

Dreng Christoffer
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 350
VIRKLIGE en køn dreng... alt for dejlige øjne
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 560
han er simpelthen bare for skøn og de øjne.. x-tra høj til jer. kig endelig forbi emil
jul 2008
Følger: 58 Følgere: 56 Emner: 85 Svar: 311
aldrig set skønnere WAUW
kig forbi matilde
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 24 Svar: 185
ej hvor er han dog smuk. sikke nogle bedårende øjne han har . kig forbi os, stem evt på tobias i hans udfordringer.
- Tobias og Cille
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 13 Svar: 120
Fin dreng - høj fra os :o)
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 14
Smuk dreng - lige en høj herfra
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 91
Til den smukke dreng.. =)
Kig endelig forbi os.. !! =)
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 321
fra os til jer.. puha de øjne er da bare ikke til at stå for
apr 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 2
Hej sikken han ser sød ud..fødte selv en lille dreng i 2006 men i uge26+6..så øv ved godt hvad det kan medføre af sygdomme....
apr 2008
Følger: 1 Babyer: 1
Du fik lige en xkøj af Patrick
apr 2008
Følger: 1 Babyer: 1
Hej
Hvor er han dog bare dejlig :-), lur forbi min lille guldklump og så kan du se, at jeg også har en lille charmør
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 377 Svar: 1.527
SIKKE DOV ET FINT NAVN
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Svar: 4
Hej Christoffer..
Hvor er det dejligt jeg også kan sidde og beundre dig her..
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 9 Svar: 38
Du ligner en lille engel, med de smukke blå øjne.
X-høj fra os.
kig forbi os.
Malene & lille Alexander.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1
Kan ikke lade hver med at kigge til ham hele tiden han er virkelig smuk!
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1
super skøn dreng...kig forbi..;-)
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Svar: 6
Hej allesammen,
tusinde tak for alle jeres søde beskeder og bedømmelser.
Jeg er på vej til Irgen meget tidlig, men er hjemme igen i næste uge. -så vil jeg komme rundt til hver af jer ;o))
KH
N.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1
Det er da en baby man kan kælde SMUK. XHØJ til jer.... kigger du ikke nok forbi lille Line....??!!!
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 224
hvor er han en lækker dreng (: høj til jer
Kig forbi
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 133 Svar: 350
sikke nogen smukke øjne..
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 94
Hvor er han bare køn, dejlig dreng.
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 2 Emner: 2 Svar: 39
Sikke en flot fyr!!
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1
nej hvor er han dog en smuk dreng...:0)
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
En høj til jer..
Kig forbi os
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Svar: 6
Tusinde tak for det. Jeg stemmer lige tilbage :o)
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 13
høj herfra
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 13
tror jeg bestemt i gør. der er vel ingen der afviser børn og slet ikke den lille charmetrold. ss
men held og lykke.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Svar: 6
Tusinde tak for de søde ord. Håber vi kommer ind :o))
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 13
dejlig dreng og rigtig smukke øjne