Pige isabella 2008
1.737 visninger
|
Oprettet:
Pige isabella
fødselsår:
2008
Hvem ligner barnet mest:
hun ligner sin far ufatteligt meget. Som tiden gaa begynder hun at ligne mig mere og mere. Verdens smukkeste pige, Hvis du altsaa sp'rger mig.Isabella er begyndt a ligne mig mere og mere. Dog har hun stadig sin fars gr''nne / blaa 'jne. Smuk er hun dog.
Temperament
dejlig rolig og nem. Kan dog blive hidsig. Hun er en pige med sine egne meninger, nem /tilfreds og veltilpas dog skal hun nok lade dig vide, hvis der er noget som ikke passer damen .Hun er en pige der trives godt i det daglige . Hun er tryg og veltilpas og alles prinsesse...Hun ved godt hvordan man charmer sig ind..
Yndlings-underholdning
spise/ sove og smile indtil videre. Hun er nu dags dato begyndt at smile meget bevidst /efterligner ens mimik og ansigts udtryk og pludre en del. Specielt ved puslebordet, naar hun skal skiftes/ rigtig raa hygge ..Er begyndt at pludre og grine h'jt. Isabella efter ligner ens mimik....Hun elsker at ligge paa sit puslebord og snakke til v;ggen. Er glad for lys og sin uro.
Vægt og højde
52.lang og 4300 gram ved fodslen. Dags dato den 8.1.2009 vejer hun nu 5 kilo og er 65 lang. Elsker dig min prinsesse..Haaber meget snart, at hun begynder at tage ordentligt paa. Skal begynde at suplere op med en sutte flaske med moder m;lks erstatning..Hun vejede sidste gang 4950 gram . Det gaar stille og roligt fremad...
Bemærkninger
Er den stolte mor til to dejlige born.Haaber at kunne finde andre modre herinde , som man evt kan modes med engang imellem... Er en stille og rolig pige , som lever og aander for min familie . Tager en dag ad gangen og ser hvad fremtiden bringer...Husk paa , at gode mennesker har det altid godt.Ss

Pige isabella
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.284
NØJ hvor er hun dog skøn...Blir blød om knæende..høj til den smukke prinsesse..
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 272
Tusind tak for din sode kommentare . Kigger fluks paa dine born. Maa da indromme at hun ogsaa er vores lange ventede prinsesse og er saa stolt af hende , men hvem er ikke stolte af sine born ?
Ja hun fik lavet huller i orene da hun var 2 1/2 maaned gammel. Det er normalt i vores lande at man laver dem allerede 1 - 6 dage efter fodslen . Nej sjovt nok , saa trak hun kun paa smile baandet da de blv skudt i .
mar 2009
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 13 Svar: 26
tak ilm.
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 272
Sagde du min datter er en japser ? Altsaa spiser her eller med hjem ? Og tusinde tak og du skal nodigt snakke med din charme trold.
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.437
Hun er da bare for søjde
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.473
.. Hun er jo slet ikk til at stå for
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 410
Det er godt nok en køn lille pige
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 47
...
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 272
Smiler . Tusind tak . Jeg mener det han er sku bed[rende.
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 172
hVor er du sjov...Men tak
Hun er da også bare den mest bedårende prinsesse
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 272
Og i lige maade.
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 172
For de fine ord og bedømmelse.
Rigtig godt nytår.
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 172
Nej hvor er hun bare fin, en lille prinsesse!
I får da selvfølgelig en HØJ med pil op af, med på vejen
Kig endelig forbi min engel Gabriel...
KÆMPE Knus
Gabriel & Mor<3
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 272
Tusind tak for din sode kommentar.Er ogsaa meget stolt af hende.
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 3 Emner: 25 Svar: 565
sikke da en skøn datter, du har fået der... kig forbi en dag
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 272
tusind tak . Haaber vi kommer ind. Sorry alle stave fejlene , men min com gaar lidt i ged.